BAŞKA TÜRLÜ BİR ŞEY

 Başka türlü bir şey benim istediğim
 Ne ağaca benzer ne de buluta
 Burası gibi değil gideceğim memleket
 Deniz ayrı deniz , havası ayrı hava

Nerde gördüklerim nerde o beklediğim
Rengi başka tadı başka ...

Hiç kimsenin yağmurun bile
Böyle küçük elleri yoktu ..

Yeni Türkü den , Başka Türlü Bir Şey ve Yağmurun Elleri İle Giriş Yapmak istedim .

Nasıl güzel şarkılar değil mi ?

Gündem o kadar yoğun ki , yetişmek mümkün değil ?!

Herkesin kenara çekilip , kendiyle yüzleşmesi gerekiyor .
Mesela bir tren yolculuğu belki uzun bir otobüs yolculuğu ..
Kulağın da kulaklık , gözünü ayırmadan dışarıyı seyretmek ve kendini torpilsiz bir sınava sokmak
        ✨ Ben neler yaptım ? Hangi ara bu boyuta geldim ?
        💭 Ben nasıl böyle bir karar aldım ?
        🙈 Daha ne kadar hataları görmezden gelip , kuyruğu dik tutacağım ..
        🙊Benim ağzımdan bu sözler nasıl çıktı ?
        🚬 Vicdanım rahat mı ? Başta zevkliydi ya şimdi 💭
 💭 EGO zehirlenmesi yaşadım , Zafer Sarhoşu Oldum , Peki Şimdi ?!
 👏 İstediğim bu muydu ?
😱 Kendimden emindim kısa sürede her şey istediğim gibi oldu ,
     Ama neden mutsuzum ..
😯 Asıl istediğim bu değilmiymiş , Yine mi yanlış Ata Oynadım ?
✨ Bana bir şey olmaz dedim , Pohpohlandım , Lider Oldum
      Kendimi mi kandırmışım , İlizyonun içindeyim ve kendimi fazla mı kaptırdım ?
        🎈 Kısa süreli bir hayal miydi ?
              Uyandım ...
Ama ben mutsuzum , yanımdaki , çevremdeki ,kalbimdeki , aklımdaki , hayallerimdeki bu değildi
Oysa ki , uyarmışlardı beni ama ben yine burnuma dikine gittim..
Ezip geçtim herkesi , O şaşalı dünya hoşuma gitti ..
Hep böyle olacak zannettim ..
Şimdi herşeyim var ama huzurum yok , hayalim yok , dostlarım yok..
Ben onlarla mutsuzum  derken bile mutluymuşum , yeni farkettim ..
Çok mu geç ?????
En kötüsü vicdanım rahat değil ..
                             Hadi İtiraf Edin !!!

     👏👏👏👏👏 Tek kişilik bir oyun oynadım , Hayal kurdum , kimseye söz hakkı vermedim .
                                 Tek başıma satranç oynadım , kendi yerime sonra karşı tarafın yerine
Şah mat ettim ..  Ben Güçlüyüm
                           Ben Sonunu Düşünmeden anlık kararlar veririm
                           Banane başkalarından , Önce benim menfaatlerim ..
                           Herkesi silerim , seni de , heyyy seni de ..
Banane kırdığım kalplerden ,
Banane aldığım ahlardan ,
Ben bugüne bakarım ,
Cezasını da zamanı gelince düşünürüz ,
Gerekirse cezamı çekerim ,
Gerekirse Kılıfına Uydururum her zaman ki gibi ...
     Sen haklıymışsın , seni dinlemedim , yola çıktıklarımı yolda bulduklarıma tercih ettim
Ama bak hatamı anladım ..Şimdi senin yanındayım derim .
Damardan girer ..Affettiririm ..
   Kızım , Oğlum  pehhhhh Sen ne zannettin beni
Her şeyi düşündüm ben , Benim elimden bir şey kurtulur mu ?!

      Tabii zaten ben kırıp dökerken , etrafı birbirine katarken , zafer sarhoşluğu yaşarken
Geri de bıraktıklarında , hoppidi hoppidi hayatını yaşadı..

Mağdurum demedi ? Acımadı ki , acıma dı ki dedi ?
Damarına bastın , kangren ettin ..

    👏👏👏👏👏👏👏 AYAKTA ALKIŞLANIYORSUN
                                          TÜM ÖDÜLLER SENİN 🏆
GRAMMY 🏆
OSCAR       🏆
ADANA FİLM FESTİVALİ 🏆
ANTALYA FİLM FESTİVALİ
HATTA ÜNÜN TÜRKİYE SINIRLARINI AŞTI 👏👏👏👏🏆🏆🏆🏆
HATTA ALMANYA TURNESİ , İNGİLTERE , AMERİKA , FRANSA ..

      BÜTÜN ÖDÜLLER BENİM KUPAYI BEN KAZANDIM 🏆❤️
      BEN , BEN , BEN , BEN , BEN ...
BİLBOARDLARDA ADIM 🌺

        MI ACABA ???

Ne kadar çok  BEN Dedik , Farkettiniz mi ?
Ne kadar  BENCİLİZ , Farkettiniz mi ?
Ne kadar ZAVALLIYIZ , Farkettiniz mi ?
Ne kadar Dünya Malı İçin , Ego , Hırs için
İnsan üzmüşüz ,
Maymun İştahımız yüzünden ,
Dengesizliğimiz , Gel -Git Aklımız yüzünden ,
Anlık kararlarımız yüzünden ,
Şeytana Hizmet Etmişiz , İnsanlıktan Çıkmışız
Farkettiniz mi ?????

Oysa ki , Duâ etmek , Şükür etmek , olgunluğa erişmek , hata yapmak ama ders çıkarmak ,
               Ah almamak , Kalp kırmamak ne kadar kolay , bunu Farketmedik  !!!
🏆❤️ Kalp Kırıp , Can acıtıp Tüm Ödülleri Aldık ...Anlaşmaları yaptık
           Kendimizi sağlama aldık ..
           Yeni insanlar , yeni planlar şimdilik iyi de gidiyor ?!

📌 Kötüler kısa vadede , İyiler uzun vadede kazanır
      Sık muhabbet tez ayrılık getirir
     Ah ın üstüne kurulan her şey yerle bir olur
     Çünkü temeli , Gözyaşı ve kalp kırıklığıdır..
     Bunun üstüne bu harcın üstüne kurarsın , ah ın açılımı dır bu ?!
                    ✌️📌 Bu atasözlerini Sabitleyin ✌️📌

Şimdilik Kupaların Hepsini Aldınız gibi görünüyor yani bu bir ilizyon 🏆🏆
Unutmayın , Bu anlaşmaların bir sonu var ..

Ligteki Maçların ,
Okulların bile , İki Dönemi Var ✌️🏆
İlk Yarı da kupa kaldıran , Yarı tatil sonrası Kupa kaybedebilir 🏆❤️
Hükmen , Ligden siline bilir , Okuldan atılabilir ,
Tacı , kupası elinden alınabilir 🏆❤️✌️✌️
       Herkes yönetici olabilir ama Lider ✌️✌️ Olamaz
Kültür ister , Donanım ister , Karizma , Vizyon ister
Sağlam Karakter İster .
Sabır ister ..
     Ben oldum demeye Gelmez , Anlık kararlar almaz ..
     Öngörülü olur ,
     Kimsenin onu yönetmesine izin vermez
     Duruşu vardır ,
  Kanmaz öyle iki güler yüze , pohpohlanmaya
  Herkeste beni seviyor , onaylıyor , akıl alıyor diye mutlu olmaz..
       😏 Tam tersine rahatsız olur
     Bir saniye bu insanların menfaati ne de benimle iyi geçiniyor
      Daha yeni tanıştık , nedir bu samimiyet ,
    Pohpohlama , söz dinlemeler diye kuşkulanır

🏆❤️ Bilir ki ağzından bal damlayanın İĞNESİ VE MASKESİ HAZIRDIR .
           Kıvama getirir ve Saklanan iğne ve maske 🐝🎭. Çıkar ..
            Sinsidir onlar , amaçları önlerini açmak ve bunun içinde herşeyi yapar , kullanırlar

Evet Uzun Otobüs 🚍  yolculuğumuz sona erdi 🎶
Hiçte anlamadık ? Nasıl da geçti yolculuk 🚍🎶
Müzik dinlerken , yolu izlerken ne de güzel yüzleştik kendimizle
Bu yüzleşmeden utandıysanız ,
Hala umut var demektir 🎈🎈
Hala Utanmadıysanız 🙈
Hala Farketmediyseniz 🎲
Çukur eviniz , Vicdan azabı Beyiniz Olur

        O Emaneten  Kendi kendinize aldığınız 🏆 da
        Allah ' ın İstediği , Sınavı başarıyla geçip
        Siz boş işlerle uğraşıp ben ben derken ,
  Boş durmayıp , krizi iyi yöneten ,
 Tezini , mastırını ...  okul birincisi bitiren
Allah a sığınan , Gerçek Hakedene
verilir  🏆❤️
                 Her sene Ödüller , kupalar , anlaşmalar yapılır
                 Ve bu sefer gerçekten AYAKTA ALKIŞLANIR 👏👏👏👏🏆✌️

Hala Farketmediniz mi ?!

        Geçici Mutluluklar değil , Kalıcı Mutluluklar peşinde koşun ✌️🏆
Unutmayın , Her şey yolundaysa zahmetsiz kısa vade de olan bir şey varsa
                     O işte çok ciddi bir sorun vardır ..
Ya görmezden geliyorsunuz , Nereye Kadar ?
Ya da önünüzdeki çukuru görmüyorsunuz , İçeri girince anlarsınız ?

Kalp Sesinizi Dinleyin ...
Kendinizle yüzleşin ,
Başkalarına suç aymayın .
Kendinizden kaçmayın ...
  O zaman HOŞGELDİN 🏆❤️🎈✌️👏






         

Yorumlar

Popüler Yayınlar