DEVEKUŞU GİBİ BAŞINIZI KUMA GÖMMEYİN

    Selamlar ❤️

O kadar hızlı zamanlardan geçiyoruz ki , Hop pazartesi ,hop hafta sonu 🎈

Öncelikle biliyorsunuz ki , Afrin Harekatında 3. Gün ve Sınır Birliklerine Takviyeler Sürüyor.
Allah ım tüm Askerlerimize yardım etsin 🙏Sağ salim dönmelerini nasip etsin 🙏
 
Unutmayalım , Birileri size tuzak kuruyor zarar vermek istiyorsa ,
                         Allah ta onlara tuzak kuruyordur.
 Çukur kazanlar o çukura kendi düşer 🙏 Ne katre hayır , Ne katre kötülük karşılıksız kalır
Allah ın bilgisi dışında yaprak bile kıpırdamaz 🙏

Günlük Hayatta da kendini akıllı zanneden o kadar insan var ki ,
Çıkar İlişkileri , Sinsilik , Taklitler , Gizli İlişkiler , Büyük konuşanlar
Ay tutulmasın da deşifre olacakmışsınız öyle diyormuş , gökyüzü 😂😂
Haberiniz Olsun 👍

🎲   Bu arada Hatırlar mısınız ? Sürahi Hanım Vardı  👵👓
Ayyyy Ne gülerdik 😂😂😄😄😊☺️

Hatta Yasemin Yalçın ın bir karakteri daha vardı neydi neydi ?
Hımmmm İtilmişle , Kakılmış 👵👴
Kakılmıştır benim adım , her yeri siler parlatırım 😂😂😂😂
Kısaca Bana Kak Diyebilirsiniz 😊☺️

Ne güzel programlardı .Ne kadar  eğlenirdik
Yine olsa 😄😄

Bu karakterleri örnek alırsak , Özgürlüğünüzden kimin için taviz veriyoruz dikkat edelim .

Farkında mısınız ?

Son zamanlarda Çoğunlukla İnsanlar Büyük büyük konuşuyorlar
Sonra da o büyük konuşmaları yutamıyorlar ama ımmm ne kadar da lezzetliymiş edasında
Kuyruğu Dik Tutuyorlar ...

Taklit edenler ..Bir kere gittikleri yerleri 100 kere gidiyormuş gibi anlatanlar
Eskiden büyüklerimiz tarif vermiyormuş ya , Haklılarmış 😄😄

Tarifi senden alıyor ..Yıllardır yaparım bu tarifi hö hö Efendim 😯😯
Ya da sende kıyafet hoşuna gider aynısını alır , Sanki sen ondan görüp te almışsınız gibi davranır

En kötüsü de ne biliyor musunuz ?

Kötülük yapıp , Ah alıp , Tuzak kurup ,
Pişkin pişkin normal bir şey yapıyormuş gibi dolaşan İnsan maskeli Şeytanlar
Kötülük yapıp yapıp , Utanacağına , Tövbe edeceğine
Kendi pisliğiyle  gizli işler yapıp ,
Bak ben mutluyum , havası verip ..
Günahını kayıtlı bak temizlendim diye kendilerini kandırmaları ..
Eeeee kayıtdışı yaptıklarınız ne oldu ?
Allah onları görmüyor mu ?!

Neyin Kafasını Yaşıyorsunuz ?!

Kendini Akıllı , Günahsız , Mutlu Zanneden İnsanlar ne kadar da türedi değil mi ?!

Çok merak ediyorum , Sizin İçin  Yorucu olmuyor mu ?
İnsan nasıl bu kadar yüzsüz olabilir ?
Hiç rahatsız olmuyor musunuz ?
Vicdanınıza kemik mi veriyorsunuz , sussun diye ?!

Düşünsene Salaksın ama haberin yok 😊☺️
Mutsuzsun Ama Haydi şimdi bütün eller havaya , yapıyorsun 🙋
Rezil olmuşsun , herkes dalga geçiyor , ama sen ben her türlü memnunum havalarındasın

Senelerce atmış ,tutmuşsun ,
İstemediğin 1 şey değil , 1000 şey başına gelmiş
Bu dünya da cehennemi yaşıyorsun ,
Her tarafından yanık kokusu geliyor ,
İçin çekilmiş ,
Israrla kendimi daha nasıl rezil edebilirim diye uğraşıyorsunuz ...
Ne de güzel dalga konusu oldunuz ?

Ayyyyyy gördün mü ?
Bu neyin kafasını yaşıyor ?
Ayyyy gülmekten karnıma ağrılar girdi.

Ayyyyy neydi o çizgi film , Ya hatırlasana ha Buz Devri Aynı o Değil mi 😂😂😂😂😂
Vah vah vah !!!
İnsan kendine bunu nasıl yapar
Ne hale gelmiş çok üzüldüm ya
Bunlar bir kaçı ...

O yüzden soruyorum , Yorucu Olmuyor mu ?!

Devekuşu gibi başınızı kuma gömüyorsunuz  ama Görünüyor ✌️🎈

   Artık İnsanlar  o kadar çok dert yanıyor ki ,
Ben de yazmak istedim .
📌 Söz Uçar , Yazı Kalır ✌️🎈

Kendinizi kandırıyorsunuz , İnanın başkasını değil ✌️🎈

Hadi hep birlikte söyleyelim ,

😄😄 Kekere mekereye dadanan , boz ala boz başlı pis porsuklar

En sonda izlediğimiz dizileri yazalım ,

- Person of  ınterest
- Ufak tefek cinayetler
- İstanbullu gelin
- Çukur

Siz hangi dizileri izliyorsunuz ?

Hadi diziler başlamadan bir göz atın yazıma sonra , dizinizi izlersiniz 😘
 Şimdiden İyi Okumalar , İyi Seyirler 🙋❤️






Yorumlar

Popüler Yayınlar