HEYYYY AŞK MI ? PARA MI 💵

Gülse Birsel' le Başlayalım mı , yazıya ?

🍃 Haklı ve Mağdur Olmak Kadar
      Güzel şey var mı ?
🍃Vicdanınız rahat , kaderden de alacağın var , Süper
     Zamana bırak ve Pis pis gülümse 😄😄

İstatistiklere bakıyorum konu AŞK olunca grafik tavan yapıyor 😄😄😂😂
Heyyyyyy AŞKKKKKK❤️

O zaman konumuz AŞK , Siz istersiniz ben yazmam mı ?
Bana AŞK LA Gelin 😍😘

Güneş Burcu Aslan , Yükselen Burcu Başak , Ay Burcu Yay 🙋💌

Aşk mı , Para mı gibi klişe bir konu açayım mı 🙈🙈

Düşünün deli gibi seviyorsunuz , kalbiniz ,aklınız sadece ona ait
Hayalinizde sadece o var 💭
Kızamıyorsunuz , Herkese sesinizi yükseltirken ,kırıp dökerken,
Ona sesinizi yükseltemiyorsunuz .
Biliyorsunuz ki , Onun kalbi sizin kalbiniz .
O kırılırsa siz de kırılırsınız ..
Ve sonra bir şey oluyor .

📌📌Size bir teklif geliyor .İstediğin kadar para , terfi ..
Çaktırmadan Aba altından sopa da gösteriyorlar .
Eğer kabul etmezsen donuna kadar alırım .
Uzun zamandır yaşadığın hayattan mahrum kalırsın .
Aslında bu teklif olmuyor ama hadi biz öyle diyelim
Bir de bunlar yetmiyormuş gibi ,
Aşk ın dan , Şehrinden , Alışkanlıklarından vazgeçeceksin diyorlar 🔫

💣Bizim kurallarımız geçerli , Hayatını
 bizi sat ..Karşılığında Para para para para 💰💴💵💷💶

Siz Ne yapardınız ???!!!

Hayatınızı kendinizi ,onurunuzu ,kalbinizi ,karakterinizi , ... Satar mıydınız  ???
Yoksa ben satılık değilim ! Kalbim ,onurum açık artırmada satılacak kadar küçülmedim mi diyerek Dik mi dururdunuz ?!

Çıkarlarınız için yapar mısınız , gerçekten ?

Ben bu zamana kadar yapmadım , yapmam da  ..
Olur mu , öyle şey !!! insan onuru  ,sevdiklerini için yaşar , satar mı  hiç !!!
Siz bana bunu nasıl söyler , teklif edersiniz diye , teklif edeni çok sağlam bozarım .

Ama görmüyor muyuz  filmler de  ,diziler de  yapanları hem kendileri , hem aileleri çok mutlu mesut
Para gelsin , Güzel evlerde otursunlar ,düzenleri bozulmasın da ,
Varsın satsınlar kendilerini !!!

Allah çıkarları için gözünü ego ,para bürümüş insanlardan korusun her birimizi 🙏

Arda Erel in dediği gibi ,

Eğer yüreğinde elinden geleni yapmış olmanın rahatlığı varsa ,
Bundan sonra sadece olması gereken olur.
Ya istediğin gerçek olur ya da istemediğin , farketmez .

Yani ancak bu şekilde davranır bitecekse biter ..elinden geleni yaptım dersin
Dolayısıyla Para yı değil , Aşk ı seçersin

Benim aklıma başka seçenekte gelmez zaten 🙏

Kalbinize sorun , dinleyin ❤️

Bazı sözlerin muhatabı kulaklar değil kalplerdir.
Duymuyorsa zorlamayın !!!
Böyle kalpler de olmayalım  zaten..

Aşk satılır mı hiç , biz nasıl büyüdük
Allah bize yardım ederse hiç kimse sizinle baş edemez ..

Nasip diye bir şey vardır ki ,
İki cihanda birbirine çarpsa ondan öteye bir adım atılmaz gibi sözlerle büyüyen insanlarız

Bir düşünün bakalım 💭 Aşk mı ❤️ Para mı 💵🔫

Aklınız ,kalbiniz para diyorsa .Hafifte olsa kaymaya müsaitseniz 💣🔫
Aman aman silkelenin ,kendinize gelin !!!

Heyyyy Aşk Sen Nasıl Güzel Bir Şeysin İnsan satmaya Kıyar mı hiç ..
Aşkının kalbini , emeğini ,hayallerini , gülümsemesini  satar mı , kıyar mı ?
 Ne edebiyat yaptın ya demeyin !!!

Kirletmeyin kalbinizi 💣🔫

📌Jim Rohn un çok güzel bir tezi var , geçenler de  okudum diyor ki .
İnsan her zaman vakit geçirip hayatı paylaştığı 5 kişinin ortalamasıdır .

Düşünün bakalım sizin ortalamanız ne çıkıyor ?

İyi geceler ✨💫💤










Yorumlar

Popüler Yayınlar