AZ KALDI BİRAZ DAHA SABIR 🙏

Hayırlı Cumalar 🙏 Bütün öğretmenlerin günü kutlu olsun .
Çok şükür o kadar keyifliyim ki 🙏😂

     Dün gece bir eğlence vardı ayyyy nasıl eğlendim , güldüm size anlatamam
Kadınlar makyaj yapmamış bildiğin badana yapmış görmeliydiniz
Bütün arkadaş grubu hala onu ve türevlerini  konuşuyor eğleniyoruz 😂😂😂😂😂

     Şimdi insanlarla dalga mı geçiyorsun demeyin. Fotoğrafını da çektim elden ele yaydık gecenin eğlencesi oldu. İnanın siz de görseniz korku filmi mi bu ? Gerçek mi gibi bir çok şey söylersiniz.
Maalesef paylaşamıyorum fotoğrafı 😂😂

 Keyifli paylaşımlar yapacağım demiştim size 😄😄

Siz ne yaptınız ? Keyifler Nasıl 🙋🎈

Eğlenceler bitmeyecek gibi duruyor 😅😅😅😅😅

Astrologlar uzun zamandır yazıyor .Zeynep Turan diyor ki , 1970 - 1984 arası doğanlar  Zorlandı
Haksızlığa uğradı , Dostu düşmanı gördünüz .860 gündür uğraşıyorsunuz az kaldı .40 gün daha dayanın .
21 Aralık a kadar yine şoklar yaşayacaksinız ama sonra rahatlayacak , kazanacaksınız diyor.
Merkür ün geri gittiği dönemde yeni biriyle ilişkiye başlayan , evlenen , yeni bir işe girenler
3 Aralık ta tekrar geri gidecek ama etkileri şimdiden başlayan Merkür Geri Gitmesinde tekrar sorgulatacak ..Yapılan yanlışlar görülecek .
  Hatta ne de güzeller dediğimiz o mutlu mesut çiftler bile bu geri gitmelere denk geldiyse haberlerini duyacağız ✌️😉
     Önceden planlanmış yarım kalmış işleri tamamlamak için iyidir geri gitmeler .
Yeni bir şey başlanmaz ,sonu olmaz ..

       7 yıllık döngü bitiyor dedik
Tarla ya ne ektiysek onu biçeceğiz 🙏
Bol dûa , Şükür , Bollll Sabır 🙏 , Tevekkül ,Tekamül

Hayat kalp atışı grafiği gibi unutmayın ✌️✌️
Hep gülemeyiz , hep ağlayamayız .
Dersler çıkarıp , doğru kararlar verip ona göre hareket etmeliyiz.
Hayat a karşı duruşumuz için gerekli ✌️🎈
Hayat hep aynı olsa hiç keyifli olmazdı değil mi ?
Kötüler olmasa iyilerin kıymetide belli olmazdı 😉

Ne diyoruz , Hayatımıza renk katan bizi yukarı çıkaran insanlarla olalım ki , her şartta çözüm bulup
Dimdik devam edelim 😄😄

Hayatımızı karartan bizi aşağı çeken insanlar çözüm üretmez ,kararsızlığı , dengesizliği bizi yorar ve
Bunaltır .. İlerletmez  !!!

Allah bize ve sevdiklerimize sağlık mutluluk huzur versin 🙏

Hafta sonu her zaman ki gibi dolu dolu ⭐️✨
Siz de planlar hazır mı ?

Keyifli mutlu paylaşımlar en kısa zamanda birlikte olmak dileğiyle
Yüzünüzü güldüren insanların kıymetini bilin 😍🎈
Ben biliyorum  😄😄

Unutuyordum , Rüyalara dikkat edin haberci rüyalar , hisler tavan
Niyet edin yatın bakalım , ne göreceksiniz ?
Renklere , Objelere dikkat edin
Hadi öpüldünüz 👄


     

Yorumlar

Popüler Yayınlar