SELAMLAR 🙋☀️🎈💋

    Bir haftalık Çok şükür esiyor dan sonra yine geldi , esmiyor sıcakları 🔥

Blog 'da bol bol gözlemlerimi paylaşıyorum .

Bu yazdıklarımın hepsini  benim yaşamış olmam , İnsandışı bir şey olur 😄😄
Yazdıklarımı takip edip , görüyor musun bak kız neler yaşamış ,
Aşk hayatıda böyle , ay aldatılmış mı , Ay biri varda Evlenme Fobisimi var gibi şeyler düşünüyorsanız . Yanılıyorsunuz tabii 😄😄

     Bunu niye belirttim ,
İnsanlar evet takip ediyoruz yazıları , paylaşımları derken , Sanki bir şey biliyormuş bir ifadeye bürünüyorlarda , o yüzden bu açıklamayı yaptım 🙋💋

    Buradan okuyabilirsiniz.
Çok şükür mutluyum ,huzurluyum ve Beni sadece benim anlattığım kadarıyla bilebilirsiniz 📝🙈

Aynı fikri paylaştığım , doğru bulduğum şeyleri beğeniyorum 👊👍

Bir de kötü bir şey olduğunu düşünüp , Ayyyy sinirinin geçmesini bekledim okudum da !?
Ve ne zaman bu tarz bir şey olsa , Aramaya çalışanlar 😂😂

Aslında çevremdeki kötü niyetli insanları temizlemek içinde yapıyorum ,itiraf edeyim 🙈🙈

Kim mutsuzluğumdan mutlu oluyor , Kim gizlice takip ediyor ama hiç beğeni yapmıyor
Kim İkili oynuyor , Bana kötüleyip o kişiyle görüşüyor ,beğeniyor ,yorum yapıyor
Hatta benim yaptığıma yakın paylaşımlarda bulunuyor , bunları Net Belirlemek için yapıyorum

Ve çok işe yarıyor .Ne oldu da şimdi bu arayıp sormuyor tarzı düşünüyorsanız ,Muhtemel bu sebeplerdendir 👍💪

Söz verip ,tutmama
İnsanları kötüleyip o insanlarla konuşma
Kendileri anlatmayıp sürekli senin anlatmanı bekleme ..
Ya da kendi boş boş konuşup , Kendi fikrini söyleyince Aman boş ver konuşma deyip
Kendi kötü düşüncesini söyleyip ,Sanki sen söylemişsin gibi kendini kandıran tipler ..

Hiç haz almıyorum.

Net olun , Yapacağınız  şeyleri söyleyin
Kendiniz olun ,
Birilerinin gözüne girmek , çok beğeni almak için şekilden şekile girmeyin
Çıkarlarınız için sevmediğiniz insanların .. Peşinde dolaşmayın
Kendinize Saygınızı kaybetmeyin
Ya varsın ya yoksun , ya seversin ya sevmezsin

Ne yapıyorsan kendini yükseltmek için yap ,
Aşağaya çekmek için değil ☀️💭

Hata yaptıysanız ders çıkarın
Özür dileyin ,
Hatta affedin , Hakkınızı Helal edin

Allah zaten herşeyi biliyor ,
Kimsenin yaptığı yanına kâr kalmaz
Ve kötüler kazanıyor gibi görünür ama
Hep iyiler kazanır 🙏💪

Herkese doğal davranın ki ,onlarda doğal davransın ve gerçek kişilikleri çıksın
Sizlerde hataları görün..Uyarıları dikkat edin

Yaşadığımız her problem zamanında konuşmayıp ,birikenler
Hiçbir problem bir anda çıkmaz ortaya ,bunu unutmayın 👊✌️

Kalbinizi temiz tutun , herkese hakkettiği  şekilde davranın
Vicdanınızın rahat olacağı şeyleri yapın
Kimsenin hakkını girmeyin
Kendi çıkarlarınız  için kimsenin hayalleriyle oynamayın

Hata yapıp özür dilemek varken ,
Pişkin pişkin cevaplar vermeyin

Bu kadar Çiğ İnsan olmayın.

Evet bunlar Haz Almadığım Şeyler , Yaşadığım Değil ☀️😍

Allah sevdiklerimizle Sağlıkla , Huzurla , Bol Şükürle dolu ,sıkı sıkı sarıldığımız hatalardan ders çıkartıp , Daha emin adımlarla ilerlediğimiz güzel günler nasip etsin ,İnşallah 🙏🙏

Sağlık ,Mutluluk, Huzur ve Şükür tabii bunları yapmak içinde bu tarz insanlarla olmak lazım yoldan çıkartan aşağa çekenlerle değil ..

Her zaman ki gibi istediğimiz ve yaptığımız şey aynı olmalı

Kaktüs Ekip , Orkide büyümesini bekleyemezsiniz ✌️🎈

Ya da hep talep edip bencillik yapıp,
Siz karşı tarafa istediğini şeyleri vermezsenizde olmaz , Öyle değil mi ?!


Yorumlar

Popüler Yayınlar