İYİLİK KATMAK

  Hayırlı Cumalar 🙏

Keyfiniz  Nasıl ? Her geçen gün kendinize bir  İYİLİK Katıyor musunuz ,Yoksa ben çamura düştüm
Çıkmak için şunları yapmam gereker mi ,diyorsunuz !
    Yoksa herkes kötü ben de suç yok ! Ya da çabalamadan ,oturduğunuz yerden ben bilirim diyerek,
Kafanızdan senaryo yazıp , ben biliyorum ya bu böyle diye ,kendi kendinize yargılayıp ,karar mı veriyorsunuz...

        Hiç kimse sizi anlamıyor ..Allah allah !!!
Kendinizi doğru ifade edemiyor musunuz ?
Yoksa bu sessizliğin sebebi cevap veremeyeceğin sorular mı ,
Ya da patlamamak için bastırılmış duygular mı ?

   Peki sürekli işinize gelmeyen ortamları terk mi edersiniz

Hata yaptığınız zaman gönül almak için uğraşır mısınız ?
Üzdüğünüz kişinin gönlünü almak , aklındaki soru işaretlerini gidermek için çabamı sarfedersiniz ?
Yoksa hem gönlünü almaya çalışır hem de hataya devam mı ,edersiniz ?
   En uç nokta ,
Hayatınız da , sıkıntı yaratılan kişiyi (Tanımıyorum o da kim ne işi var benim yanımda deyip )
Aylar sonra ..... Tanımadığınız kişiyle tekrar görüşür müsünüz ?

     Ortaya şu çıkar ...
Karşınızdaki insan ,Yalancı
Karşınızdaki insan ,Kalitesini her geçen gün düşürüyor.
Karşınızdaki insan, Hatasını düzeltmek için uğraşmıyor .
Onun üstüne hata yapıyor ..
Bu da o zaman Hata değil ,Tercih Oluyor !🎭

Sorununuzu yok gibi davranarak ,
Başkalarına anlatarak ,
Hatta kötü alışkanlıklara ,
Kendimize aşağa çekecek hareketler yaparak , Çözemeyiz !!!

Sorunu sadece Sorun olan kişilerle iletişime geçerek,
Saygılı bir şekilde tüm sorunları masaya yatırarak çözebiliriz..
    Her sorun yaşadığında ,Başkalarını Suçlar..
    Her sorun yaşadığımızda , İrademizi sahip çıkamayıp ,Kötü alışkanlıklara sığınırsak,
Sorun daha da büyür ..
   
    Sorunu çözme işin kolayını seç,
Sigara iç ,Kumar oyna ,Alkol komasına gir,
Or... Yat ,kat ..
Sorun çözme şekliniz bu mu ?
    Ayna ya bakın ,ben ne yapıyorum ?Ne yaptım ?Nasıl birçözüm ürettim
Bu yaptıklarım,Yaşattıklarım bana yakışıyor mu ,diye sorun ?

Ben hayatımdan kötü olanlarını ders alarak çıkartıyorum
Peki neden tekrar o kötü insanları ,hayatıma tekrar alıyorum diye sorun ?

Ben bu kadar değersiz miyim ?
Neden kaliteli olanları değil de ,Kalitesiz olanları sürekli sürekli hayatıma alıyorum..
Bunun altında yatan neden ne diye sorun ?

Neden ders çıkarıp kendinize ve sevdiklerinize iyilik yapmak varken,
Değer vermek varken
Hep değersiz insanlara iyilik yapıyorum
Değersiz insanlara zaman ayırıyorum diye kendinize sorun..

Bu çok ciddi bir Hastalık !!!

İnsan sürekli hata yapıp ara verip
Hata yaptığı şeyleri kişileri ,nasıl tekrar yapar ve alır..
 
Bu dünya da, amacımız ne ? Dualarımız ne ?
Biz ve sevdiklerimiz Sağlıklı  olalım ,Mutlu ,Huzurlu olalım
Hak yemeyelim ..
Vicdanlı ,Merhametli olalım..
Başkalarının mutsuzluğu ,mutluluğumuz olmasın.
Kötüler bizden uzak olsun
Sevdikleriimizin kıymetini bilelim
Önce kendimizi sonra sevdiklerimizin gözündeki mutluluk olalım gibi güzel dualar değil midir ?

Canımız ve Canımız dediğimiz kişileri sahiplenmek değil midir ?

Nasıl Canınızı ve Canınız dediğiniz kişilerin sürekli Canını yakarsınız ?

 İyi şeyler olmadan mutlaka daha da kıymet bilelim diye acı çekeriz
Kötü insanları tanırız ki , İyi insanların kıymetini bilelim
Acı çekiyoruz ki ,Mutluluğun kıymetini bilelim ..

    Kötü insanlara teşekkür edin
Bize iyi ile kötünün ayrımını yaptırdığı için
Sahip olduklarımızın kıymetini bilip ,Sahiplendiğimiz için

 Ama asla şunu yapmayın ,

Kötü insanları kötülük yaptığı için tekrar hayatınıza almayın
Kötü insanları kötülük yaptığı için takdir etmeyin
Kötü insanları zaman geçtikten sonra yaptıklarını ,amaçlarını unutup ,
Tekrar hayatınıza alıp ,Kendinizi Değersizleştirip,
İnsan görünümlü Şeytanları ,yüceltmeyin ..
Yoksa sizi içten içten kemirir ve yok ederler..

Unutmayın ;

Hayat herkes için zorluklarla dolu ,
Önemli olan yola kimlerle çıkacağın.
Onları iyi seçmek !!!

Her sıkıntıda kaçmak,yarı yolda bırakmak,
Kötülüğe sığınmak ve Kötü insanları sürekli sürekli hayatına almak
Mutluluktan korkmak ,
Mutluluk isteyip hep mutsuz kalitesiz ,kendi hayatını yönetemeyip
Sizin kaliteli hayatınıza dahil olmak isteyenleri alan İnsanlarla yola devam ederseniz
O yol çıkmaz sokağa çıkar 🎭

   Çamura düştüyseniz .O çamurdan kendiniz çıkacaksınız.
Çıkarken gösterdiğiniz tavır da ,Sizin kalitenizi ortaya çıkaracak

  Tercih Sizin ; Çamurdan çıkmak için kanınızı emen insanlar
Çamur daha da çamur ...

       Çamurdan çıkmak için çaba göstermek,Ders çıkarmak
Ve gerçekten güvenebileceğiniz insanları kaybetmemek ..

Aslında kendimiz belirliyoruz
O yüzden kimseye suç bulmaya gerek yok
Ne ekersek onu biçeriz

Ne istediğimizi bilelim ,Tutarlı olalım
Ve oyun  arkadaşlarımızı iyi seçelim
                           
 Yeni ay bize güzellikler getirsin 🎈❤️






Yorumlar

Popüler Yayınlar