SELAM. OLSUN

 Selam Olsun ,Gönlü güzel İnsanlara ,
 Selam Olsun ,
    Ateş karşısın da ,bozulmayan ALTIN
    Altın karşısın da, bozulmayan KADIN
    Kadın karşısın da ,bozulmayan ERKEK

İnsanın Kalitesinin Ortaya Çıktığı ,Aile'den aldığı terbiye'nin yansıtıldığı,En belirgin Kavramlar
Bunlardan Tam Not Alırsanız , ADamın Dİbi oluyorsunuz 👌

Bunu anlamak için Sosyal Medya 'ya bakmanız yeterli 🙈🙈

Sürekli farklı kadınlar-erkekler'le , Alem yapmalar..
Eve toplanıp ,İtici ağızdan duman çıkarmalar..
Görgüsüzce havuz başında ızgara yapmalar ,
Ve kendi malı gibi başkasının sırtından geçinen ,
Basit İnsanlar ..
 Listeniz de olmasına gerek yok
Otomatik ana sayfa ya düşüyor.

Mutlaka siz de görüyorsunuzdur.

Yaş sadece bir sayıdır.
Olgunluk sizin tercihinizdir . Sözünü davranışlar

Tabii ki ,kaliteli havuz başı fotoğraflarından bahsetmiyorum.
Anladınız siz ,ne demek istediği mi 😄😉

Yazı' ya böyle bir giriş yaptım .Hala böyle insanların olması ve böyle insanlara prim veren insanların olması 😔

Gelelim bana 😊☺️
Nerelerdesin ?Görün müyorsun 😄😃

Temmuz ayın da bu yana tatlı koşturmalar ..
Nişan ,hazırlıkları derken,
Ordu ya gittim 3 hafta kaldım.
Sonra misafirle gel,
Tekrar misafir ...

Sizleri ihmal ettim ,kusura bakmayın 🙈🙈

Zamanım yok ne demek ya ?
Gün bana 24 , Sana 15 Saat mi ...
Niyetim yok desene şuna ..
Bahane üretmeyi bırakın ,
Sevdiklerinize zaman ayırın .

   Eğer bir şeyi gerçekten yapmak isterseniz bir yolunu bulursunuz .
   İstemiyorsanız ,mazaret ...

Sözünü benimseyen biri bizi nasıl ihmal eder ,demeyin.Gerçekten yoğundum.
Şahitlerim Var 😄😂

    İnanın ,İşim var ,bakarız ,aynen sözlerini bırakın ..

Aaaaa bakın bir söz daha aklıma geldi 🙈🙈

Asıl mesele parmağa yüzük takmak değil
Göze perde ,Nefse kelepçe takmaktır .

Çok güzel sözler 👏👏👏👏

Bu sözleri yabana atmayın

Mutlu olmak ,Vicdanınızın rahat. Olmasını istiyorsanız .
FORMÜLÜ ÇOK AÇIK

Bu sözleri idrak edene kadar okuyun,benimseyin,uygulayın

Huzurla kalın 🌸🐞


Yorumlar

Popüler Yayınlar