MUTLU OLUN MUTLU EDİN

                                            Herkese Selam 🙌
Keyifler Nasıl ?Bizler gerçekten birlik ,beraberlik içinde  Koskacaman Yüreği Sahip bir toplumuz.
Zor durumlarda ,Nasılda Bir olunduğunu gösteriyoruz.
Bol duâ 🙏🙏🙏🙏
Allah her birimizi görünür ,görünmez kötülüklerden korusun.Kötü insanlara fırsat vermesin 🙏

     Hayat Devam ediyor çok şükür ;
Hep ne diyoruz ? Sağlık olsun ,Vicdanımız rahat olsun ,Kul hakkı yemeyelim ve bizi seven insanların. Kıymetini bilelim ..

     Bilelim ki ,Üzülmeyelim ,hemen pes etmeyelim .

Klişe sözler vardır ya , Seviyorum yahu özgürlüğü ..

Her gece bar'a gidersin.
Her gece Başka kadınlar

Pehhhhh Sorumluluk ta neymiş ???

Erkek dediğin bağırır ,trip atar ,aldatır ,içer ,sorumluluk almaz.
Bu gece barda gönlü hovarda çalsın sazlar ,Oynasın kızlar hayda hayda ,
Bir hayda da , Nereye kadar ???

Onlara gaz verenler , evlene kadar 👍👍

Peki Kızlar siz nereye kadar 🙈🙈

Gez ,toz sorarım nereye kadar 😄😃

Aslı hadi o zaman bekliyoruz güzel haberlerini diyorsunuz ,duyuyorum da oralı olmuyorum ,
Dermişim 😄😃

Sorumluluk Sahibi ,Sevdiğine Sahip çıkan ,karakteri oturmuş ,kimsenin ağzıyla hareket etmeyen,Adam gibi adam çıktı da ,Ben mi kabul etmedim 🙈🙈

Erkekliği her gece başka bir hayat Kadını yla yatmak ,Hovardalık yapmayı ,marifet sanan ,Kendini böyle ispat etmeye çalışan ,Bunu Erkeklik Sanan insanlarla dolu ..

Pehhhhh ben yatar kalkarım da kimsenin ruhu duymaz.

İşte kadın ın nasıl ....oluyorsa ,
Erkeğin de ...oluyor.

Tabii ki Sorumluluk Sahibi ,Allah korkusu ,sevgisi olan insanlarımızı tenzih ediyorum ..

Kadın -Erkek Ayırmadan ,İnsan olarak Hepinize Sesleniyorum 📡📡📡📡📡


Lütfen , bir duruşunuz olsun .Bu zamanda Kimseden kimseye kanka olmaz .
Kadınlar esas kadın olmak için ilk önce acıtasyon yapar .Hayat bana iyi davranmadı muhabbeti,
Sonra seni özgür bırakıyorum ayakları ..
Akıllı geçinen ,Kül Yutmam Diyen Erkekler de ,Öyle bir külü yutar ki ,
Boğazında kalır ,Nefessiz kalır .
Vicdanını sesi cabası ..

Erkekler de ,Elde edene kadar çok güzel eş ,baba profili çizerler.
İş sonuca gelincede ,Bağlanma fobim var der kaçarlar.

Şimdi günümüz insanın yaşadığı olaylara ,ilişkilere sadece ucundan göz attık 🔊

Derinlemesine insek konuşulacak çok şey var

Bir nevi psikolog sayılabilirim.

Büyük ,küçük herkes bana sağolsunlar sıkıntılarını anlattıkları için biliyorum.
Yargılamadan yorum yapıyorum ,Bundan sebep güvenmeleri..

Sonuç olarak ,Güzellik varken ,Hayır duâları almak varken,
Neden beddua alırsınız .Ömür boyu işiniz rast gitmeyecek ,
Buna değer mi ???

Açık olun ,iletişim kurun,anlayışlı olun ,Aldatmayın ,Kıymet bilin ,sorumluluk alın ,
Sevin ,Sevilin ,Sevilince şımarmayın ,Sevdiğinizin kıymetini bilin.

Anlaşmaya gönlünüz olsun 🎈🎈

İnan bu zamanda hiç gerek yok

İnsanlar kendi işine geldiği için size akıl verir
Ve ilk fırsatını bulduğunda da ,Size yapma dediği şeyin en kötüsünü kendi yApar

Elalemle Düğün ,Bayram olur .

Unutmayın ,Araba kaza yapınca ,tek başına yapmaz.
İki tarafın da kusuru vardır .
Siz % 100 kusurlu kazalar yapmayın .

Şimdi dinleyin vicdanınızın sesini ,aklınız ne diyor ?
Gönül e sorun ?

Ve Kimseden Etkilenmeden en doğru Kararı Verin

Ve kendinize sorun ;

Benim ona yaptıklarımı ,Ben ona yapsam ,Ne hissederdim ?
Ne düşünürdüm ??

İnanın en doğru kararı bunu yanıtladığınız da vereceksiniz ?

Yoğun bir döneme gireceğim ,
Farklı Şehirler ,Koşturmalar,
İlgilendiğim ,organizasyonlar..
Ama ben de bahane yok

Bahane sevmeyenlere göredir.
İnsan isterse her şekilde ,
Sevdiklerine zaman ayırır.

Ben de tabii ki ,Fırsat yaratıp sizlere yazacağım..

Mutlu olun !!!
Mutlu edin !!!
Kıymet bilin !!!

🎈🎈🎈🎈🎈



Yorumlar

Popüler Yayınlar