HAYAT SEVİNCE GÜZEL

                       
                  Gönlü Güzel İnsanlar 'a Kocaman Sevgiler ❤️❤️

Allah'ın izniyle Ramazan Ayı da ,Sağlıkla ,Huzurla Geçti.Allah Sevdiklerimizle Tekrarını Nasip Etsin

Ramazan sonrası da ,Kaldığı yerden Gezmelere Devam ...

İlk Gün Bayramlaşma ,

Sonra Moda Sahili nden tut ,Etiler den çık.
Taksim den gir ,Cadde den çık..
Ayyyy Nasıl Özlemişim ,Gezmeyi ,
Alışveriş Yapmayı 😄😄

Alışveriş demişken ,30 Temmuz 'a kadar Shoppıng Fest var.
Nasıl güzel indirimler ..
149.90 tl den ,
50 tl ye indi yazıları.
Kasa ya gidip ,Yesss orada da kasa indirimi Sevinci 😂😂😂

Ve bunları seni seven ,kıymet bilen güzel yürekli insanlarla yapınca daha da keyifli oluyor.
O kadar Önemli ki ,İyi gününde ,Kötü gününde ,
 Her koşulda Senin yanında olan ,ama telefonla ,ama yanında olarak
Varlığın hissettiren Koca Yürekli Sevenlerinin olması,
Bunların karşılıklı olması ,
Ne kadar samimi olursan ol ,
Asla Saygı ,Sevgi ve Önemli olan ince çizgileri aşmadan ,
Tabii Ego ları ,Çöp e atarak ,
Öküz altında bir şey aramadan ,
Net olarak ,İletişim kurarak ,
Mütevazi olarak ,
En önemlisi de ,yargılamadan ,aşağalamadan ,
Sevdiğine ,Sevildiğine pişman etmeyen ,
İnsanların olması ,

Allah 'a binlerce kez Şükür 🙏🙏🙏🙏🙏

Verdiği sağlığa ,güzelliklere , aileme ,dostlarıma ❤️❤️

Bu güzel Teşekkürleri de yaptığıma göre Tavsiyelere kaldığımız yerden devam ☺️😊

Taksim deki ,Terkos Pasajını çoğu kişi bilir .
Dün oradan neler aldım ,neler ..
Hem aradığım şeyler hem uygun fiyat 'a

Mango da da bir etek beğendim .Çok şıktı ve 50 tl
 S bedenini denedim ama beli bol geldi ,sinir oldum .

Bel 34 Beden ,Basen 36-38 olunca
Malumunuz Türk Kadını 😄😄

Jennıfer Lopez ,Kım Kardashian olunca hoşunuza gider 😂😂

Yanınızdakiler Kıymetini Bilin .

Dört dörtlük İnsan İstersek ,

Dört dörtlük bir yalnızlıkla karşıya karşıya kalırız ,

Dip Notu nu da eklemeden geçemeyeceğim.

Kendime de tabii ..

Bu arada laftan lafa atlıyorum ama ,

Aslı Herkesi beğenmez ,
Aslı ya hediye alırken zorlanıyoruz ,herşeyi beğenmez.

Yok öyle bir şey ,külleyen yalan 😂😂😂😂😂

Evet Kaliteyi ,Severim .

Ama bu demek değil ki , çok pahalı şeyleri severim.
Doğru olanı ,farklı olanı  seviyorum.
Yalan olmasın ,Arkamdan iş çevirmeyin ,iletişim kurun

Çok yakışıklı olsun ,Zengin Olsun

Öncelik sıram değil inanın..

İlk önce Adam olsun ,kıymetimi bilsin , Özel olduğumu hissettirsin,
Karakterli olsun ,Sonra para geliyor

O da araç ,amaç değil ..

En önemlisi de ,İlk önce benimle iyi olsun

Benimle kötü olup ,başkalarıyla iyi olması beni ilgilendirmiyor.

Bana sıcak olacak , diğer insanlarla Tabii Saygılı olsun ,güler yüzlü olsun .

Ancak önce Canan ,Sonra Elalem ..

Eminim çoğu insan öyledir.

Mutlu Olma konusuna Gelince de ,

Beni sevenler çok iyi bilir ,

Tatlı Söz ,Değer Vermeleri beni mutlu eder.

Küçük Detaylar Sen seversin diye bu çikolatada aldım

Sen bu sanatçı yı seversin ,

Hadi konser e ..

Küçük Detaylar da mutlu olan bir insanım

Sağlık ,Sevdiklerim olsun ,
Sevdiğim kadar sevileyim .
Çok şükür .öyle 🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️
 Daha ne olsun ..

Hopppp Kıyafet Muhabbetine ,

Ben Üç parça kıyafet almış olabilirim

 Eve gelince ,Kemer ,takı ,ayakkabı
 Değişik Aksesuarlarla çok güzel kombinler çıktı

Al sana en az 5 Parça Kıyafet

Mutlu Oldum Gitti 😄😄😂😂😂










Yorumlar

Popüler Yayınlar