İLİŞKİLER VE İLETİŞİM

Yazı yazmayalı ne kadar uzun zaman oldu. Aslında o kadar mekan ,o kadar yazacak yazı var ki ,
Neler neler yaşandı o süre zarfında ...
Seni canını acıtan insanların ,canını acıdığını gördük.
Belki yanlış anlaşıldık ,belki çok mutlu olduk.
Belki kendimizi anlatamadık .Belki  de ,Oh bee sonunda anlayan birini bulduk dedik.

Hadi uzun zaman sonra yazı ,İlişkilerle İlgili Olsun.

Gündemde Gülben Ergenin ,Twitter 'da ,eşine bir hayranı kalp gönderdi diye kıskandı.O da ,takipçiye kalp gönderdi deniliyor.
   Gülben Ergen gibi kendine güvenen kadın bunu nasıl yapmış ?
   Demek ki ,bütün takipçilerini takip ediyormuş ..

Allah aşkına bunun kendine güvenle ne ilgisi var.
Tabii ki  ,Seven İnsan ,sevdiğini takip edecek ,sahiplenecek.
Bunun kadar doğal bir şey olamaz .
Ne yani Kadın -Erkek hareketlerine dikkat etsede ,kendini bilmezler saçma sapan hareket edecek,
Sen tepkini göstermeyeceksin.

Ya da ,

Kadın -Erkek , hareketlerine dikkat etmeyecek. Sanki Bekâr gibi istediği gibi karşı cinsle gezecek ,tozacak ona  hediyeler alacaksın.

Sevgili de susacak.Karşı tarafta beni sıkma ,o benim sadece arkadaşım diyecek..
Yok artık !!!

Genellikle Erkekler sevdiği insanlara bir şey anlatmaz.
Yeni tanıdığı insanlara anlatır ,atar ,tutar,güldürür.
Bunun sebebi ;

Kendini olmadığı biri gibi anlatır.Yeni tanıdığı kişide ay sen ne kadar harikasın der ...
Etiket yapar kalp kalp koyar.

Sevgilisi olan sevgilisi olduğunu söylemezse tabii ,karşı tarafta sağa sola biri var  diye atar tutar.
Hayaller kurar ...
Oysa ki hayal kurduğu kişinin uzun zamandır ilişkisi var.
Burada hata iki tarafta tabii..
Erkeğin düz mantığı ve bencilliği..
Kadının da ,fırsatçı ve paranoyak ... Olması.

Biri var .Araştırdım şuraya üye ..
Bu ilişki olmaz kalp gözü kalapalı
Çok zengin ama olmaz.

Hay Allah 'ım ,

İşte Erkek düz mantığıyla ben bir şey yapmıyorum diyor .Sevdiği İnsanı suçluyor.
Ama hasta ruhlu insan biri var ,ilişki diye herkese anlatıyor..

Sonuç olarak ;

Kadınlar ,Erkekler ,

Hani ayyyy yeni insan tanıdım.Ona kendimi anlattım.Anlattığım her şeye güldü .
Ayyyyy ne kadar anlayışlı ,neşeli bir kadın ,erkek ..

Diyorsunuz ya ,

İşte bir düşünün !!!

Hayırdır bu beni tanımadan ,Neden bana sen harikasın diyor ?
Acaba bir işi var da ,işini görmek için mi , Bu kadar sevimli ,
Tanımadığın biri bana neden bu kadar iyi davranıyor ???
Dikkat çekmek için mi ?

Diye biraz düşünün.

Bu zamanda kimse çıkarı olmadan ,böyle şeyler yapmaz.
Aklınızı Kullanın biraz..
Siz akıllısınız bana bir şey olmaz da,karşı taraf atıp tutuyor .
 Biraz kendinizi düşünmeyi bırakıp ,
 Ben bu insanı astım ,kestim ama bunu yapması için bütün herşeyi sundum demelisiniz.

Hep diyorum telefonda ,mesajla atıp tutmak da değil insanlık..
Kolaysa insan gibi yüzüne söylemeli ,
Artı yı ,eksi yi ..
 Ve sonunda da Senin benimle anlaşmaya gönlün varmı denilmeli ?
Ve bu yıllar sonra aklına gelmemeli ..
Kimse kendi suçunu ,başkasının üstüne atarak ,aklayamazsın .

Sonuç o ki ,

Her türlü ilişkide ,Önemli olan İLETİŞİM , EMPATİ ,SAYGI ,SEVGİ ,ANLAYIŞ ,İLGİ ,HUZUR VE SORUN YARATMAK YERİNE , ÇÖZÜM ÜRETMEK .

İnsanoğlu bu kadar basit şeyi bile başaramıyor ya ,

Nedesem ,bilemiyorum .

Ama şunu biliyorum , Hepimiz ne yaparsak ,kendimize yapıyoruz  ?
Ayna hesabı ...
 Ve İlahi adalet ..

Hepimize sağlıklı ,huzurlu çok güzel bir gün diliyorum.

Unutmayın ; İşimiz Allah Kalmışsa olmuş bilelim !!!

Bu zamanda bu kadar sevgisizlik varken ,
Seveni ,sahipleneni ,değer vereni bulursak ,
Kaybetmeyelim !!!



Yorumlar

Popüler Yayınlar