YENİ YILDA GELMİŞ HOŞGELMİŞ

  Ah yeni yılda geldi 😄😄
  İlk önce güzel temennilerle başlayalım.
Bütün kötülükler geçmiş senelerde kalsın inşallah ..
Yenı yıl yeni umutlar getirsin.
 Sağlıklı ,huzurlu ,sevdiklerimizle nice güzel günlere inşallah 🙏

     Babam bir grip oldu ondan bana sonra annem'e geçti.
Ne mikropmuş,ne arsız git diyorum ,düş yakamdan,sıkıldım senden yok..
Biz ilaçta içmiyoruz haliyle uzun sürüyor ama bu kadar da uzun sürmemişti.
Şimdi çok şükür iyiyiz 🙏
Ancak pusuda bekler bir hali var ..

Meğer salgın varmış.Herkes öyleymiş,
Geçer gibi olup ,tekrarlarmış.
Kar yağdı ,inşallah gitmiştir pis mikrop derken hapşuuuu 😄
Sen pis olur musun ,Cici mikrop 😄
Suyuna gitmek lazım ,tersi ters 😂😂😂😂😂

Kar yağınca bizim belediye de iyi çalışmayınca her yer buz ..
Ben de ev de bol bol film izledim.
Çok şükür sıcak yuvamızda 🙏
Allah zor durumda olan insanlara yardım etsin.
O kadar şükredecek şeyimiz var ki 🙏

Allah bugünümüzü aratmasın 🙏🙏🙏🙏🙏🙏

Hayata nereden bakarsan öyle görürsün.
Hep ne diyorum(z) Sağlık olsun da ,her şey halledilir.
Kalbi güzel olan insanlar kalp kırmaz,
Kırsa da farkeder ,gönül alır ..
Hayat inişli,çıkışlı önemli olan cesur olmak ,en kötü anda bile kendine yakışır davranmak
Saygı,sevgi,değer,kıymet bilmek ,iyi insan olmak,bencil olmamak
Bunlar da tamamsa ,her şey halolur ..

       O zaman yeni yılda güzel deneyimler yaşamak,aktamak dileğiyle
                Sevgiyle ,aşkla,mutlu kalın 😄😃🎈🎉

Yorumlar

Popüler Yayınlar