TRİP ATAN ERKEK

Efendim bilirsiniz Trip atmak yıllardan bu yana biz kadınların üstüne yapışmıştır.
Biz kadınlara mahsus bir şey gibi lanse edilmiştir.
      Altında yatan şey bellidir, Benimle İlgilen !
Neyin var ?
Bir şey mi unuttum ?
Bilmeden bir şey mi yaptım?
Özel bir günü mü unuttum ?
Sorularını sormanız yeterli 😄😃
    Hayatında 2.sıraya koyma
    Sıradan biri gibi davranma
    Hayatındaki yerimi bileyim
   Denge ye oturt demek..

Sevgili Erkekler ,Biz bunun için  trip atarız.
Ve genellikle de konuşmaktan yanayız.
Gönlümüzü alın ,iletişim kurun ve olay Tatlı'ya bağlansın.

        Ama Günümüz Erkeklerin Trip Atmasından,Kadınlara fırsat kalmıyor ..
İnanılmaz benciller.Hep onların dediği olacak.
Asla sevmediğimiz şeyi ,sevmiyoruz deme hakkı yok ,Biz Kadınların...

Erkek bunu ,Sen beni bozdun.Keyfimi kaçırdın diye algılıyor.
Sürekli ilgileneceksin ,
Sana hakaret etse de,kırsa da sen anlayışlı olacaksın.
Dır dır etmeyecek ,sıkmayacaksın.

Çok kırılganlar yoksa sizi her yerden silerler.
Mesajlarınıza cevap vermezler.
Basit kıskandırma oyunlarına gider,nispet yaparlar.

Sevgili Trip Atan Erkekler size sesleniyorum.Tüm kadınlar adına 😄😃

Tavır alırsınız anlarım (z)

Ama nedir o Çocuk gibi silmeler,küsmeler,Sen kimsin tanımadım havaları
Allah aşkına kendinize gelin ...

Neden bu kadar yüzleşmeden korkuyorsunuz.
Neden saygı sınırları içinde herkes eteğindeki taşları döküp ,derdini anlatıp ,işi tatlı'ya bağlamıyor(sunuz).

Nedir bu Ayar vermeler,Cezalandırmalar
Asıl kendininizi Cezalandırıyorsunuz !
Ego,Gurur her tarafınızı sarmış..

    Kolay Yöntem ;
Ararsın,derdini söylersin.Çözüm üretirsin.
Konuşularak halledilmeyecek şey yoktur.

Hadi 3 gün trip atın.
1 hafta trip atın.
Egonuzu tatmin edin..

Ama gerçekten fazlası Erkekliğe belki yakışır ama Adamlığa yakışmıyor.

Sonra kendinize yakışmayan hareketler yapıyorsunuz.
Mutsuzum ,şansızın diye kendinizi kandırıyorsunuz.

Hayır şanssız değilsiniz ?

Bencil ve Egolusunuz !

Herkes hata yapar ,hatasını kabul eder.
Her şey görülmez ,büyütülmez.
Pes edilmez.
Bazen sağır ,bazen kör olunur.
Ama Sizler basit Çocuksu hareketlerinizle ,
Sorun yaratıp bir de ,üste çıkmaya çalışıyorsunuz.

      Tekrar tekrar söylüyorum.
İletişime geçilir.Soru işareti varsa söylenir.Konuşulur ,çözümlenir.

Bu kadar basit !

Silmeler ,küsmeler, cevap vermemeler,ilgilenmemeler yapmayın..

Kendinizi komik duruma düşürmeyin.

Sorun yaratmak yerine ,mutlu olmak için bahaneler yaratın.

Siz de mutlu olun , biz de ..


Yorumlar

Popüler Yayınlar