HAYATIN RENKLERİ

Hepinize kocaman kocaman sevgiler ,saygılar 😄
Aslı'cığım nerelerdesin ?Özledik yazılarını ,kalemini ,içimizde bastırdığımız duyguları dile getirmeni diyorsunuz, haklısınız .
     Efendim ,Elif &Berk'in - Arzu & Galip'in kınalarını ,düğünlerini yaptım ,geldim.
Oynadım ,oynadım kurtlarımı döktüm ama ben de kurt bol bol var😄😃
Aynı enerji ile oynarım.Ama ritm ,aşk o güzel enerjiyi alırsam 😉
  Arzu ile Galip'in düğünün de ayağımdan tekerlek geçti de ,düğün sonrasın da yine kalktım oynadım.
Olay şöyle gelişti ,merak edenlere 😄
   Sevgili Kardeşim , arabadan inebilirsiniz dedi ben de kapıyı açtım,sağ ayağımı dışarı atmamla
Tekerleğin bileğimden geçmesi bir oldu.
  İnebilirsiniz diyor sonra hareket ediyor .Hay Allah'ım
Bileğim şişti tabii ,huzursuzlukta olsun istemedim bu güzel günde .
Hemen otelin mutfağına gittim.
Bana acil buz lazım dedim.
Sağolsunlar bolca buzu getirdiler ben de uzun süre buzu bileğim de  tuttum da ,şişi indi.
Morluklarla ucuz kurtuldum.
  Düğünler çok güzeldi.Allah bir yastıkta kocatsın inşallah
Ha bu arada unutuyordum.Arzu'nun gelin çiçeğini ben aldım.
Ayağım şiş diye ,çiçeği kaptıracağımımı zannetsiniz.
Hahayt ben de kaçar mı 😄😃
Gerçi bu aldığım ilk gelin çiçeği değil ancak olsun.
Bunda değişik olarak gelin çiçeğini geri aldı 😄
  Ne kadar doğrucuyum ben ya ..
Hiç mi bir insanın yalan ,dolanla işi olmaz .
Dokuz köyden kovulsam da , hep doğruluğun,karakterin ve iyiliğin kazanacağını düşünürüm.
  Bu arada Allah nasip edince evlilik korkusu diye bir şey kalmıyor .
Ve kazanan,emek,aşk,doğruluk ve sevgi oluyor..

   Şimdi gelelim Ordu 'ya , Vallahi benim olduğum yerde dedikodu olmaz ,sevmem derim ve çevremdeki insanlar da bunu çok iyi bilir.
  Sadece sevdiğim insanları dikkate alır ve onların yaptığı kötülükler ,yanlışı savunmaları beni çok üzer.
   Kötü insanların maşa olması gibi ..
Allah akıl vermiş ,düşünmek için.
Kalp vermiş hak yemeyelim diye..
Dili de kalp kıraladım diye vermemiş tabii
Tatlı söz söyleyelim ,kötü olanı tatlı'ya bağlayalım diye..

Ben de gezdim ,yedim,içtim,dinlendim,eğlendim.

Ne dedikodu vardı.
Ne kalp kırma
Ne menfaat için ikili oynamalar ,
Ne yalanlar,
  Hiç kimse gitmediğim mekanlara gitti diye yalan konuşmadı.

Gördünüz mü ?

Gezdim,güldüm,dertleştim,yedim,dinlendim
Bunları da ,insanlarla yaptım.
Huzurla,mutlulukla,sadakatla,karakterle,doğrulukla
Bu kadar basit işte ..

Böyle olunca insanlar neyin yanlış ,neyin doğru olduğunu daha iyi görüyor.
Kimi evet haklısın ,ben nasıl yanlış yere yanlış insanlar koyarım.hata yaparım diyor.
Kimi de ,yanılmamışım.Bakın bana inanmadınız.
Herkes kötü bir tek sen mi ,iyisin dediniz ama ben haklı çıktım diyor.

Hak yerini bulur ve Allah'adaleti şaşmaz hep buna inanırım.
İnsanların kötü olduğuna şaşırmıyordum da .
Yaptıklarına utanmamalarına
Ve hala basit oyunlar oynamasına ,
Ya da hiçbir şey olmamış gibi kötülük yaptığı kişiye can ciğer kuzu sarması olmasına şaşırıyorum
 Aslında bu zaman da ,Olağan şeyler de,

Nasıl ibadet yapan insanlar , kaliteli insanların eşi,kardeşi,çocuğu yapar diyorum.
Sonra beş parmağın beşi de aynı olmuyor diyorum.

Bu konunun sonuçları ile ilgili bir konu ya dikkat çekmek istiyorum.
Laf lafı açıyor .

İnsanlar bu tarz insanlar yüzünden ,mutlu olmaktan korkuyor.
Evet evet MUTLU OLMAKTAN Korkuyor !

Hayatında hep kullanılmış,insanlar..
Doğru insan çıktığı zaman ,
Herşey yolundayken yok beni bu kadar güzel,doğru bir insan bulmaz .
Bu işde bir hata var,
Hatta oyun oynayayım,basitleşeyim
Nasılsa insanın karakteri sinirlince çıkar deyip ,
Oyun oynayan .
MUTLULUKTAN KORKAN İNSANLAR VAR

Düşüne biliyor musunuz ?

Mutlu olmak,huzur bulmak için çabalıyorsun ve sonunda korkuyorsun,kaçıyorsun.
Bir de üstüne ,oyun oynayarak gerçek yüzünü çıkarmaya çalışıyorsun ama bunu yaparkende
Yapan kişi karektersiz hareketler yapıyor.
Yani düşünmeden hareket ettiği için ,
Korkudan basitleşiyor..

Herşey güzel giderken ,ortalığı ..karıştırıyor.

Hayat çok basit

Biz ve sevdiklerimiz sağlıklı olalım.
Hak yemeyelim
Sözü ağızımızla verelim.
Karakterli olalım
Güzel olanın kıymetini bilelim
Doğru insanları tutalım çevremizde
Allah'ın verdiği bütün güzelliklere şükredelim .
Kötülükten ders alalım ve kimsenin bizi kullanmasına izin vermeyelim.

Seviyorsun,seviliyorsun,mutlusun,huzurlusun,sorun yaşıyorsun ama bırakmıyorsun.
Ben Karadeniz kızıyım ,
Biz de verdiğin söz tutulur .
Sevdiğin zaman tartışsan da ,bırakmazsın.
Söze değil ,icraata bakarız.

Ordu deyince ,

Havası ,doğası mükemmel

Bahsettiğim kötü şeyler sahte karadenizliler.
Has karadenizli yalan konuşmaz .
Mert olur
Karakterli olur

Heryerin olduğu gibi iyisi kötüsü var

O yüzden , Zıt şeyleri yazdım.
O kadar güzel memleketim var ki ,tatil yapmak için 😄
Güzel doğasını hiçbir şey bozamıyor.
Düşünün artık Güzelliğini

Pidesi,tostu,yaylalar,doğa,uzun sahili Harika 😄😃

Yazının içinde her şey var

Çıkan sonuç ; Doğru insanlarla yapılan her şey güzel oluyor.
Hatada bizler için ,ders çıkardığımız


Tekrarlamadığımız taktirde
Ve mutluluktan korkmayın
Hala güzel insanlar var
Ve gerçek onlar
 Güzel fotoğrafları ,güzel insanları paylaştım ,paylaşacağım.

İyilikten ve doğruluktan şaşmayın.
Kazanan hep onlar oluyor .







Yorumlar

Popüler Yayınlar