YÜZLEŞME VAKTİ

Herkese Sevgiler,Saygılar
Uzun zaman oldu ,yazmayalı .Gerçi twitter'dan yıllardır olduğu gibi sürekli aktif halde paylaşımlarda
Bulunuyorum .
   O kadar zor zamanlardan geçiyoruz ki ,yaşıyoruz görüyoruz.
   Artık gerçekten haber izlemiyorum.
   Ve kaos dönemlerinde sosyal  medya'ya sık  bakmıyorum.
O kadar üzücü şeyler ki , O kadar gaza ,dolduruşa geliyoruz ki,
Hiç araştırma gereği duymadan ,bir yazının bir cümlesini beğenip ,tamamını okumadan ,
Alıyoruz elimize sazı ...
Hem de çalmasını bilmeden , kafa şişiriyoruz.
Herkes uzman ,herkes her konuya hakim, herkes duyarlı ...

Oysa ki ,Çoğu insanın hiçbir şeyden haberi yok.
Herkes klavye kabadayısı ..
Acı yaşanırken bile kırıp ,döküp Can acıtıyorlar
Dikkat edin yorumlara ,
Sürekli hakaret ,aşağalama ..
Laf sokma ...
Kimin ne ipte oynadığı belli değil ..
Her iki tarafıda idare etme derdindeler..
Eğer bir şey yapmak istiyorsanız
Tabii ki tepkinizi belli edin,
Ama uslup a dikkat ederek ,daha yapıcı ,
Bol dua ederek yapın .
Gülünç duruma düşmeyin ..
Yazdıklarınızla ,yaptığınız örtüşsün.
 
Şöyle düşünün ;
Siz çirkinleşince olaylar çözülüyor mu ,tabii ki Hayır !
İşte o zaman pire için yorgan yakmayalım.
Amacımız bütün olmak ,bir olmak !

  Ego,bencillik ,hırs yüzünden herkes kırıp döküyor .
  Herkes benim sözüm geçecek,
  Kimse beni idare edemez .
  Ben hakkımı savunurum ,yedirmem ..
  Benim dediğim olacak.
  Ben istediğimi yaparım ,
  İstediğim zaman gelir ,İstediğim zaman giderim
 Heyt !Kabadayı havalarında ..
 
Bir şeyi farkettiniz mi ???

Ben merkezliyiz  !

Hep ben ! Hep ben !

Siz kırılıyorsunuz ,peki karşı taraf kırılmıyor mu ?
Sizin canınız yanıyor ,karşı tarafın canı yanmıyor mu ?
Siz can acıtırken ,karşı taraf hıçkıra hıçkıra ağlıyor .
Bunu düşünüyor musun ?????

Derdiniz can acıdığı için can acıtmak ..
Bir de derdinizi anlatsanız da bilsek ,yaranız ne  ?
Onda bile orta yolu bulamıyorsunuz  ?

Kimi kendini çok önemli zannedip ,Herşeyi üstüne alıyor .
Kimi hiçbir şeyi önemsemiyor.

Hepimiz insanız nedir bu öfke ,kin ..
Tabii ki kimse Salak değil ,hakkını savunacak !
İyi numarası yapan ,cicikız numaralarını yemeyecek !
Tabii ki ,Dur demesi gereken yerde ,Sesini çıkaracak  !

Ama Doğru iletişim kurarak ve doğru kriz yöneterek ..
Kavga ederek ya da iletişimi keserek değil .
Ya da soru sorup ,cevabını dinlemeyerek değil
Ya da haksızlık yaparak ,hiçbir açıklama yapmadan ortadan kaybolarak değil !!

Artık hayatlarımızı düzene sokmak için düşünelim ,doğru düşünelim hatta artık icraat a geçelim ..
Hak yemeden ,mantığımızı ,sezgilerimizi bastırmadan,
Kendi hayatımızı yok saymadan .

Bütünü önemseyerek ,
Düzene sokmak için ,üstümüze düşenleri yapma vakti !!!
Şefkat ,Destek ,Sorumluluk vakti !!!

Kırıldık ,ağladık,haykırdık,sustuk !!!

Kalbimiz acıdı !
Derin yaralar açıldı !
Ama yılmadık  !

Çünkü hep dua ettik 🙏

Yanlış yere konan insanları farkettik ..
Önceliğimizi sorguladık ,belirledik .
Ben bu kadar fedakarlık yaparken ,o ne yaptı dedik !

Evet şimdi her konuda yüzleşme vakti !

Ne kadar can yaktık .Ne kadar hak yiyerek bana bir şey olmaz.
Ben ne yaptım ki diyerek,utanmadan göğüsümüzü gere gere dolaştık.
Hatamızı bildiğimiz halde , vicdanımız rahat olmadığı ,
Mutsuz,tatsız,renksiz olduğumuz halde ,
Hala inatla ,kuyruğu dik tuttuğumuz ,
Ben hoşlanmam öyle şeylerden dediğimiz ,
Kırıldığımız,
Ama bin mislisini ,karşı tarafa yaptığımız,
Kötüleri savunup ,iyileri engellediğimiz ..
Her ne varsa yüzleşme vakti!!

Tarlaya ne ekdiysen ,biçme zamanı !
Hasat zamanı !

At gözlüğünü çıkardığımız ,Geniş açıdan baktığımız yüzleşme her zaman iyidir .
Hırs ,öfke ne kadar kötüyse ,
Kendi isteklerini yok sayarak , hayatının hiçbir aşamasında senin fikrini önemsemeyen
İnsanlar için kendini parçalamakta iyi değil ..

Ona fedakarlık değil ,Salaklık denir !

Kendine yapılmış saygısızlık denir !

Yüzleşmeden vicdanımız rahat ,anlımızın akıyla çıkacağımız güzel günlere ...

Güzel şeyler düğünler ,kokteyller de oluyor ve olacakta ancak bunları görmezden gelip .
Olanı yok gibi gösterip ,mutluluk yazısı yazmak hoş olmazdı.

İnşallah olumsuzluklar bitecek ve bizlerde bu güzel haberleri içimize sinerek ,
Paylaşacağız ...





Yorumlar

Popüler Yayınlar