SİZİN ÖNCELİĞİNİZ NE ?

Hiç düşündünüz mü ?
  Öncelikleriniz ne ?
Nerede hata yapıyorum ?Yapıyoruz ?
Hep çuvaldızı başkalarına mı ,batırıyoruz.
Herkes kötü bir biz mi iyiyiz ? Neden sürekli aynı insanlarla sorun yaşanıyor ?
Öz güven eksikliğimiz mi , var ?
Korkuyoruz ?Kaybetmekten korkuyoruz ...

Saçmalıyoruz ..Sonra ne yapacağımızı mı,bilemiyoruz ?
Hep başkalarına göre mi,yaşıyoruz ?
Başkalarımı etkiliyor ,kararlarımızı ?
Cesaretsiz miyiz ?
Sevdiklerimizi sıkça kırıyor muyuz ?

    Bunlar aklıma gelen sorular ...
Bu ve bunun gibi soruları sıkça kendimize sormalıyız.
Doğru insan olmak ,Kul hakkı yememek için ...
   Şimdi Lafı Uzatmayayım ;
Ben önceliklerimi ve beklentilerimi yazayım.
Siz de o sırada düşünün ve benzeri soruları kendinize sorun.
  Ancak dürüst olun :)
Evet ilk önce kendinize dürüst olun.

   Gelelim bana ;
Önceliğim ,gerçek sevenler ve sevdiklerim.
İki elim kanda da olsa,her zaman sevdiklerime ayıracak zamanım var.
Sevdiklerime Bahanelerim yok .
İşim var,Telefonum Şarjda,Müsait değilim gibi...
İşim varsa bile ,Otobüs'deyim,Sinema dayım ,görüşmem var diye hemen mesaj atar ve işim bitince mutlaka arar açıklamamı yaparım.
Evden çıkarken oldu ki ,telefonum şarjı az beni merak eden insanları arar ve söylerim.
Eeeee haliyle bu saygıyı da karşı taraftan bekliyorum .
Kimsenin agzıyla hareket etmem ,
Lafı dolandırmaktan hoşlanmam.
Verdiğim söz sözdür.Şiddet,saygısızlık vb olaylar olmamak kaydıyla,
Sözümden dönmem.
Kimseyi güvendirip,yarı yolda bırakmam.
Karşımda gönlü genç,heyecanlı,cesur,olgun düşünen,karakterli insan görmek mutlu eder beni..
Sevdiklerime yapılmış,iyilikte-kötülülükte bana yapılmış sayarım.

Sevdiklerimi sahiplenirim.Asla kimse zarar veremez.
Karşımda kafama uygun,ilk engelde korkup kaçan insan istemem.
Saygı,sevgi,dürüstlük,sadakat,güven,iletişim,ilgi ,benimsenmek olmazsa olmazlarım diyebilirim.

Asla ikinci olmaya tahammülüm yok !
Bir insanın söylediği ile yaptığı aynı olmalı..
İki kişi arasında kalmak ve tercih edilmek ..
Tercihlere kaldım mı hiç ,bilmiyorum ama ?
Hissettiğim an geri çekilirim .
Benim olan benimdir ,Net !

Sevdiklerimle sohbet etmek,yürüyüş yapmak,yemek yapmak,paylaşım da  bulunmak,farklı şehirler,mekanlara gitmek ,eğlenmek,

Olduğum gibi davranmak çok önemli ,
Kolay mutlu olan biriyim ..
Attığım mesajların,konuştuğum konuşmaların ,fotoğraflarımın başkalarına gösterilmesi ve bunu duymak güvenimi sarsar.
Söylediğim sözlerin çarpıtılması,yanlış beyin okuyan insanlar incitir beni ...

Kısacası ;Ne istediğini bilen,Özü sözü bir olan ,Net biriyim ve Karşımda da hep öyle insanlar görmek
Gururlandırır beni !!!

Oldum demek ..Çantada keklik muhabbetleri canımı sıkar !

Benim hayat görüşüm,Öğrenmenin sonu yok.
Oldum dersen,hayattan zevk alamazsın.
Her kes herşeyi bilmek zorunda değil ama öğrenebilir.
Bir şeye sahip olmuşsam,onu nasıl koruyabilirim,daha güzel seviyeye getirebilirim ..
Ne katabiliri mi,düşünürüm .
Bunun derdindeyim ,ben .

Yanımdaki insanların ,Cesareti,Kararlılığı,Dürüstlüğüyle,Sağlam duruşu yla ,guru duyarım.
Dedikodu üretmek yerine,İş üreten insanlar tercihim.
Kolay kolay sevdiklerimden vazgeçmem.
Ancak çok fazla ve sürekli canımı yakarlarsa söylerim söylerim.
En son aşamada vazgeçerim.

   Anlayacağınız ;
İletişim kurduğunuz,Özünüzle sözümüz bir ,Açık ve net olduğunuz,Kafa karıştırmadığınız takdirde,
İnsanları mesajlarım ve Çenemle bunaltmam .
Detay ,bunu da değer verdiğim insanlara yaparım.
Değer vermediğim insanlar,umrumda olmaz.

Sevdiklerime ulaşabildiğim sürece sıkıntı yok.
Herkesin özel alanı olmalı.

Bakın ne kadar kolay ve net bir insanım :)

Beni mutlu etmek,sanıldığı kadar zor değil.
Birazcık detay...

Bu çikolatayı sen çok seversin.Sensiz boğazımdan geçmedi.
Bu mekanı,filmi,konseri, çok seversin.
Hadi 2 bilet aldım,gidelim demek ,
İnanın beni çokkk mutlu eder.

Hiç isteme huyum yok.
Şunu ister misin ,hayır sağol ???

İnanın derdim ,Sağlık olsun ,saygı,sevgi olsun.Kıymet bilinsin,Sadık olunsun ,tuttuğun el bırakılmasın.

 Mutluluk olsun,Sevgi olsun.
Kötülük olmasın
Hak yenilmesin bu gibi şeyler ...

Ama o kadar açık ve net olmama rağmen hala dikkate alınmazsam,
Tersim terstir :)

Aklı olan benimle dost olur :)
İnanın sebebsiz değildir .
Tarlaya ne ekersen onu biçersin.
Daha ne diyeyim...

Siz de, kendinize bu kadar net olun !:)

Sağlıklı ,Mutlu,Vefalı,
Hayattan ,Sevdiklerimizden ne bekliyorsak,
Öyle davranacağımız çokkkkk güzel bir hafta ve ay olsun :)



Yorumlar

Popüler Yayınlar