BU YAZI YI OKUYUN,KONU BAŞLIĞI SİZE KALMIŞ ?:)

Yine mi,Dolunay !Bu sefer hayırlı Bir dolunay derler,hataların anlaşıldığı ve telafi edilmesi için,gururun özgür bırakıldığı güzel bir Dolunay ...
   Uzun zamandır Kişisel Gelişim,İçe dönme,Deneyimler,Yaşanmışlıklar,Gördüklerim,Tasvip ettiklerim,Etmediklerim den bahsediyorum.
  O kadar derin bir konu ki,işin içine girdiğin zaman çıkması zor oluyor.
 Derin bir deniz,sürekli öğreniyorsun.
   Bu yaşanmışlıklardan,öğretilerden,anlatılanlarla birleşince daha da bir içine siniyor ve daha da içine giriyorsun.
  Ve ben her zorlukta ilk önce Allah'a sıgınıyorum.Sonra müzik dinliyor ve araştırıyorum.
Anlayacağınız,kendime yatırım yapıyorum.
   Bazı insanların idare edilmemesi gerektiğini daha da net anlıyorum(z).
Arkadan iş çevirip,Canım ben senin hakkında konuşmuyorum deyip,ya da saman altından su yürütüp,yüzüme Canımmm en büyük dileğim senin mutluluğun diyen ... insanların sahteliğini görünce onların adına üzülüyorum.
    Yaptığım(ız)iyilikler aklıma gelince daha da üzülüyorum onların adına..
Düşünseniz ya,utanmadan iyi rolü oynuyorlar.Bir şey yok gibi davranıyorlar..
   İnsanların atladığı nokta,ayşe fatma hayriye ahmet mehmet..hepsi gider.Deniz gider kumu kalır
misali..
   Dedikodu,riyakarlık,menfaat,kötü niyet,olacak işi bozmak,yalan ve maske.
İnsan okurken bile rahatsız oluyor değil mi ?
  Iyyyyy öggggg !

Bazen hiç muhatap olmadığın,sorun yaşamadığın insanlarla sorun yaşarsın.Burada sen sınırı bilirsen kimse bir şey yapmaz.Ancak kişinin menfaati söz konusu ise sana bulaşır,işlerini bozmaya çalışır.Çünkü kıskanç..
   Kırıp bacağını oturacağı yerde,sağa sola bulaşan insancıklar.
Ve bu insanların gözünü,kıskançlık bürüdüğü için sağlıklı düşünemiyor.Düşünse kendi kirli çamaşırları olduğunu hatırlar..
   Ben çok nadir yaşıyorum böyle şeyleri aslında..Çünkü kimsenin işine karışmam.Kimsenin de işime karışmasını istemem.Böyle insanların seviyesine düşmem ama hala devam ederse sonu pek hoş olmaz.Tabii kalitemi bozmadan.Bir lafla darma duman olurlar.Tabiri caizse,cuk otutturduğum söylenir.Doğrucuyum dur.
 
  Hakkı yenen kişi ile Allah arasında perde olmaz denir.Allah'a sığınmak önemli bunu unutmayalım.
Dedikodu ve kötülük yapacak kadar küçülmeyelim.
 
Kalbimiz deki ,sabır gücünü idareli kullanalım.
  Merkür geri gitti,Dolunay,Satürn derken,hepimiz bir şekilde yaşadık bunları..

Kimi paylaştı,kimi içinde tuttu.Paylaşanlar ortak noktada buluştu.Paylaşmayan içinde bastırdı belki de..
  Gerçek olan kimse başına gelmeden anlamıyor :)
Bir gülücük,selam,öpücük,başkası için ettiğinde dua bile sadaka sayılırken.
  Kötü olmayı seçmeyelim..
Böyle İnsanları,mübarek cuma günü Allah hidayete erdirsin diyorum.Sizin ve kendi adıma.

   Müslümanlık adına sevmek,deger vermek ve bunun karşılığını da almak önemli.
Kimsenin sizi,bizi engellemesine izin vermeyelim...

    Yalanlardan arınalım.Maskelerden arınalım.
Her kafadan çıkan seslere itibar etmeden,olayları anlamak için gerekirse geri çekilelim ve iyi ile kötü'yü
  Terazi de doğru yere koyalım.
 Sağ duyulu kararlar alalım ve somut adımlar atalım.

    Yeni Türkü'nün Başka Türlü Bir Şeyi Mutlaka dinleyin.Böyle durumlar da işe yarıyor..Kesin bilgi yayalım :)

Duasız üşürmüş yürekler bil
 Sana bir dua eden olsun,
Senin de bir dua ettiğin.
     Bilmezsin hangi kalbi kırık
     Gönlün duasıdır.
     Karanlıklarını aydınlatan,
       Sana ummadık kapılar açan.
Bilmezsin kimin için ettiğin duadır.
Seni böyle ayakta tutan.
                     MEVLANA

Allah izin verirse bir sonra ki yazım Ankara'dan olacak.
    Sağlıkla,musmutlu,capcanlı, güzel günlere :)



 

 

 


 
 
 


Yorumlar

Popüler Yayınlar