KEYİFLİ HAFTA SONLARI

Sevenler,sevmeyenler,kıskananlar,takdir edenler..Bütün insanlığa selam olsun.
   Kalplerimiz,sevgi'yle,huzur'la dolsun...
Yüreğin de,kötülüğü barındıranları,Allah affetsin.
   Bizler de,iyi ile kötüyü bir tutmayalım ki,elimizde ki iyilerden olmayalım.Terazi'yi,dengede tutalım..
Dedikten sonra geçelim mi,hal hatır kısmına?
    Keyifler Nasıl?Afiyettesinizdir, inşallah.
Ben de,iyiyim çok şükür..
  Gezmeler,tozmalar son sürat devam..
Fotoğraflardan da,anlayacağınız üzere,Selimimle buluştum:)
  O bir aşk,o bir yumurcak...
Berna'yla,nişantaşı'nda buluştuk.
  Hardal'da,buluşalım dedim.
Seviyorum mekanı,ilgi,alaka da gayet iyi..
  Etli Wrap yedim..
Bu sefer makarna yemeyeyim artık dedim :)
 Ancak itiraf etmeliyim ki,etleri iyi pişmemişti..
Ben her zaman ki gibi,konuşmaktan yemeğimi tam yiyemedim :)
  Sonra kahve,gelsin fallar...
Amanınnn falda kahvem içiliyormuş,hadi bakalım..
  Nişantaşı turu sonra evlerin yolu tutulur..
Selimmm gitme gitme ne olurrrr :)
  Ertesi gün annem'i,kuaföre götürdüm.Sonra avm yeme,içme..
Kıyafetlere bakarken,hiç sevmediğim bir mekana girdik.Elbiseler arasında bir kaç kıyafet buldum.
  Yıkılsın mı,ön yargı?Yıkılsın tabii..
Çok güzel iki elbise aldım.Güzel günler de,giymek dileğiyle..
  Cumartesi akşamı da nikah...
Çok sevdiğimiz dostlarımızın...
   

Bu da,etli wrap..
       İçimizde ki çocuğu kaybetmeyeceğimiz, nice güzel günlere,keyifli hafta sonları :)            
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar