HAYAT PAYLAŞINCA GÜZELL

     Nasılsınız?Hayat nasıl gidiyor?İyiii güzelll...
Güne sağlığımız ,sevdiklerimiz,huzurumuz yerinde olduğu için her zaman şükrediyoruz..
Hava nasıl güzelll,insan içi kıpır kıpır..
 Empati gücüm şu an araya girdi.Aslı sen hep mutlu musun,yoksa mutluymuş gibi mi, yapıyorsun?
İnan bende Mayıs ayının sonundan bu yana kolay süreçlerden geçmiyorum.Her anlamda..
 Ancak her zaman Allah'a sıgınıyorum,dua ediyorum,tevekkül ediyorum.Her işde bir hayır vardır diyorum.
  Öncelik sıram sağlığım,sevdiklerimin sağlığı,mutluluğum(z)ve maddi manevi huzur.
Bunlara sahipsem şükredip,bu güzelliklerin kıymetini bilmeye devam ediyorum.
  En önemliside,Mütevazilik...
Empati'nin,söyleyecekleri bu kadar Aklınızda bulunsun...
 Evetttt!!
  Haftam ve hafta sonum çokkk güzel geçti.Umarım sizinde güzel geçmiştir,güzel havanın tadını sevdiklerinizle geçirmiştirsiniz.
   Ne güzel Şeydir.Sevdiklerine zaman ayırmak,anı kaçırmamak değil mi?
Bahaneler sığınmadan icraata dökmek,özel olmak ve hissettirmek.
Geçen hafta fotoğraflar Instagram'da dedim.Orada payşatığımbir kaç fotoyu ısrar üzerine buradanda paylaşıyorum.









Güne kalabalıkla kalkmak ve huzurla Kocaman GÜNAYDINNN'LA BAŞLAMAK











Muhteşem bir kahvaltı tabağa yok yok..
İstersen Açık büfe'de alabilirsiniz oradaki tablo çok renkli ve baştan çıkartıcı..Ne yesem,onu da, bunu da
Her şeyiiii :)











Veeee son nokta,TATLILAR :)))
 Renkler dediğim kadar var değil mi?İnan lezzetleride o kadar başarılı..
 
Bu kadar yenilir,sohbet edilirde yürünmez mi?
Tabii ki yürülür ve sonra Bağdat Caddesine alışveriş,kahve molası..
 İnan eridi yediğimiz,çokkk gezdik..


Malumunuz geziyorum ancak Sosyal Medya'da ve blog'da,en beğendiklerimi paylaşıyorum..Bu hafta Esenci'ğim,Murat&Ayşegül bizde kaldılar.Araya uzutmayın ve yine gelinnn :))
 Mekan,Fenerbahçe Happy Monn's

Bu arada o kadar duyuyorum ve mutlu oluyorum ki, Aslı yazılarını kitap haline getirsen..Özellikle Aşk'la olanları..Diyorlar. Valla neden olmasın,
   Süperrr olur diyorum!!!!
Bu hafta 14 Şubat 2014 Sevgililer Günü haftası bildiğimiz gibi...
 Sevgililer Gunünü,bir güne sığdırmadan,her an sevdiklerimizi,küçük süprizlerle,detaylarla,özel anlar yaratıp şımartmalıyız.,derim ben...
 Bir kaç gün sonra daha detaylı bir Sevgililer Günü yazı yazacağım..
   Bir insanın bir insana verebileceği en güzel Hediye ona ayırabileceği Zamanıdır.UNUTMAYALIM
Görüşene kadar sevgi ile beklemede kalın...










 


 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar