GEZMEYE DEVAM

Koca bir haftasonuda acısıyla,tatlısıyla bitti.Kimbilir bu bir haftada ne hüzünler,sevinçler,kavgalar,barışlar yaşanmıştır.Hayat acısıyla,tatlısıyla güzel en önemlisi hüznünde ve mutluluğunda yanında ailenin ve gerçekten seni seven dostlarının,eşinin olması..Sanırım ben çok şanslıyım, eş konusunda da gelecek günlerde göreceğiz:) Bu konulardan uzun uzun bahsedeceğiz benim görüşlerim,zevklerim,aşklar,burçlar hepsi ilerleyen günlerde güzel paylaşımlarla...Şimdi güzel mekanlara kaldığımız yerden devam edelim ne dersiniz? Bu arada geçen haftaki yazıya ek bilgi Nişantaşı City's üst katında Limonata da diye güzel bir mekan var...Ben  genellikle sinemeya gitmeden önce limonata ya uğruyorum City's sinemanın katında sevdiğim insanlarla kısa bir sohbet ediyoruz ve sonrasında sinema keyfi:))


 Tatlılarımızı TATLI BAR'DA,Pizzalarımızı PİZZA BAR'DA alıyorsunuz tabii ki masayı tercih etmezseniz.


LIMONAID+adı altındaki çeşitli limonata kokteyleri ve Cupcake+lımonaıd mutlaka denemeniz gereken tatlar..     
 
 




 Şimdi bu hafta ki mekanımız benim sevdiğim cafelerden biri ARA CAFE  tabii ki sevdiğim dostlarımdan biriyle gittim..Malum sevmediğim insanları sevdiğim mekanlara götürmem bunu beni tanıyanlarda çok iyi bilir:)



Uzun zamandır bahsediyordum ebru'ya bu gelişine kısmet oldu bu güzel makarnayı tattırmak:)
         


Soya soslu nefis makarna MUHTEŞEM bir lezzet mutlaka deneyin inan pişman olmazsınız:)




Bu yazıyı güzel bir sözle bitiriyorum:
 Hayatından Gün Çalanlara Değil Gününe Hayat Katanlara Değer ver. Görüşmek üzere...

Yorumlar

ebruli dedi ki…
Makarna gerçekten süppperdi eee bir de harika rehberimin sıcak sohbeti ve dostluğu olunca çok daha keyifli oldu. :D Bu keyfi tekrarlayabilmek dileğiyle .......
aslım dedi ki…
canım teşekkür ederim:) tabii ki tekrarlanır daha keyifli sohbet ve mekanlarla:)

Popüler Yayınlar