ÖZLEDİM ❤️

 Canlarım Nasılsınız ? 

Pandemi geldi hayatımızı değiştirdi . Hiç bilmediğimiz bir dünya nın içine girdik . Ne yapacağımızı bilmeden belirsizlik en kötüsü .. Ben böyleyim ben gezerim ben sıkıntıya gelemem ... Pandemi hepimizi öyle yola getirdi ki , aslında benim normalde yaptığım şeyleri şimdi herkes yapmak zorunda kaldı .. Eeee başta bilmediğimiz bir dünya demiştin diyeceksiniz 😁

Kısıtlama açısından bilmediğimiz dünya bir mikrop nereden nasıl geçeceği belli değil .. 

Siz anlatın bensiz neler yaptınız ? Hayat nasıl gidiyor ? Herşey yolunda mı ?

Ben de çok iyiyim herşey yolunda çok şükür 🙏🏻 

2 ay diye gittim . 1.5 sene kaldım 😂

Sen misin , 5 gün kaldığında sıkılan 😂

Pandemi dolayısıyla doğa da o kadar güzel geçti ki 

Kimse yle görüşmeden miss 

Kardeşim demişti ama en fazla kafa dengi iki kişi olsun yeter .. 

Bu zamana kadar yazdığım yazılar da hepsinde haklı olduğumu gördüm . İlaha adalet teker teker çıktı hamd olsun 🙏🏻 

  Kim neyine güvenipte kötülük yaptıysa , güvendiği yerden yerlebir oldu 🙏🏻

Takip mi ettim , Asla 

Gelip kendileri anlattı başlarına geleni 

Vicdan en güçlü mahkemedir 

Ama insanoğlu çok çabuk unutuyor çektiği zorlukları unutunca Allah tekrar hatırlatıyor .

 Kısaca hepimiz için sınav var ders çıkarıp çıkarmamak bize kalmış . 

  Eeee artık arkadaşların sana bir şey anlatmıyor mu diyorsunuz ? Anlatmaz mı ? 

Daha yazmıyorsun  diyorlar . Meali havadis Yok mu 😂

  Ahlarım tuttu diyorum daha ne olsun 🙏🏻

İnsanoğlu kimi sinsi perde arkasında takipte rengini belli etmeden kim güçlüyse onu arıyor soruyor 

Çıkarı neredeyse o tarafa yöneliyor hem de hakkında  onca konuşulandan sonra ve konuştuktan sonra   

Sırf gezmek için eğlenmek için sonra tektar ağıza alınmayacak sözler sonra tekrar zaman aşımı ...

Benim çizgim belli karakterim çizgim belli  

Herkes günün sonunda benim dediğime geliyor ama benim için bir önemi olmuyor . 

Kinci değilim ama yapılanı da unutmam 

İlahi adalet yerini bulduysa içimdeki kırgınlık  gider ama 10 üzerinden 5 de kalırlar . 

  Nasıl yeterli mi sonra devam ederiz 

Hayat zor daha da zorlaştırmayın 

Doğru insan olun 

Bu hayatta Yapılan iyilik de kötülük de karşılıksız kalmaz. 

  Sonuçta yapılan herşey bize geri dönüyorsa kötülük yapmanın , kötülük karşısından sessiz kalmanın bana dokunmayan yılan bin yaşasın demenin , çıkar için yaşamanın bir kazancı Yok 

Zamanı gelince o yılan boynunuza dolanıyor

Haksızlık karşısında susunca kul hakkı olduğunu 

 Görüyoruz . Ayna misali 

Öpüyorum sizi 😘



Yorumlar

Popüler Yayınlar