DÜNYA TEPKİ VERİYOR DUY ARTIK

  Bahar Geldi Bahar Ağaçlar Çıldırdı . Rengarenk her yer 🌸

Risk al , Hata yap , Geliş

Yaşadığın hayatta , ilişkide sana sahip olduğu için kendini  şanslı gören ,
 Seni kırmaktan çekinen ya da Kırdığında kaybetmekten korkup telaşlanan insanları Allah Nasip Etsin Her Birbirimize 🙏
İnanın bunu görmek çok güçlü hissettiriyor .
Birinin kalbinde olduğunu bilmek , Emek verdiği , Destek Olduğunu görmek , Sevgi , Saygı ,
Yargılamadan , Yormadan , Ne istediğini bilerek , konuşarak ,
Sorun üreterek değil , İnişli çıkışlı hayatta bir olarak , Çözüm üreterek bir yol da yürüyerek
İşte o zaman Bahar Geliyor Hayatlar a 🌸

Bazen Sonbahar , Bazen Kış , Bazen İlkbahar , Bazen de Yaz

Önemli olan , Birbrine zaman ayırmak , Sohbet etmek , Neyin var , Neye ihtiyacın var demek
Kafana göre gelip gitmeden , Tutarlı davranmak .
Birbirimiz i her halimizle seven , Neyi ne için yaptığını bilmek ,
Ufacık bir sorunda ( aldatma , çıkar için satma , söz tutmamak , ikili oynamak hariç )
Silip atmayan , Kusurlarını Yüzüne vurmayan ,
Derdini dert edinen , Seninle üzülen , seninle sevinen ,
Zaman ayıran , İnsanları alın hayatınıza ..

İşim var diyenler meali , önceliği değilsiniz
Size hakketmediği sözler söyleyen , başkasıyla konuşurken uslubunu bozmayan meali
Size saygı duymuyor  , Cepte Görüyor demek .

Aşağılık Kompleksinde boğulan insanlar hak edene değilde yaygara çıkarana hak verirler
Korkarlar yaygara çıkarandan , Öncelik verirler  onlara ,
İlahi Düzenin Adaleti Yaygara çıkarıyor mu ? Diye bakmaz .
Zaman er ya da geç gelir taşlar yerine oturur .

 O yüzden her mevsim i birlikte bir olarak geçirecek insanlar olsun hayatımızda

Adamın biri karısının artık eskisi gibi duymadığından korkuyormuş , işitme cihazına ihtiyacı olduğunu düşünüyormuş . Ancak bu durumu onunla nasıl konuşacağını bilmediği için doktorunu arıyor .

Doktor da , Basit bir yöntem öneriyor .

Eşinden 40 adım geride dur normal ses tonuyla konuş , Duymazsa aynı işlemi 30 adımda yap ,
Sonra 20 adım , cevap alana kadar tekrarla . Akşam karısı mutfakta yemek yaparken doktor dediğini uyguluyor .

Hayatım ev de ne yemek var 30 adım , 20 adım .. yine cevap yok
Karısına iyice yaklaşmış . Hayatım bu akşam yemekte ne var
Karısından cevap , Hayatım belinci kez söylüyorum , Tavuk var

Kendini bilmeyip , Kusuru hep başkalarında arayanlara güzel bir örnek ✔️

El İyisi diye bir söz var . Bilirsiniz değil mi ?

Sevdiklerine iyi davranmaz ama dışarıda melektir .

Kendi adıma konuşmam gerekirse , Sevdiklerim ilk önce bana iyi davransın ,  saygı duysun .
Bana İyi olmadıktan sonra , Başkasına nasıl davrandığı beni ilgilendirmez .


Önce sevdiklerinizi mutlu edin , Sonra başkalarını
Sel gider , Kum u kalır .

Bahar Geldi . İçimiz kıpır kıpır renkli renkli çiçekler , papatyalar , gökyüzü masmavi güneş içimizi ısıtıyor . Başladı tatil planları .

Hadi şimdi açın evdeyseniz  pencerinizi , dışardaysanız çıkın dışarı  miss gibi hava yı çekin içinize , şükredin 🙏

Virüs var  ne nefes alması ☺️😊 Sormayın , Ben normalde elimi çok yıkarım ıslak mendillerle de gittiğim cafe de masa yı silerim ..Bilmişlik yapma diyenler 😄😄

Gördünüz mü ? Duydunuz mu ? Geldiniz mi sözüme 😄😄

Aslan ın söylediği an aldığı karar size saçma gelebilir ancak elbet sözüne gelirsiniz .

Ciddi bir tehlike var . Hepimiz dikkat edelim ancak ,
Korku enerjisi kötü bir şey ne kadar korkarsak o kadar kendimize çekeriz .
Dikkatli olmamız gerekiyor .
Önlemimizi almamız lazım . İnşallah türkiye yi çok etkilemeden geçer .
Allah her birimizi korusun 🙏
Kimyasal bir savaş olduğunu düşünüyorum . Öyle düşünmek istemiyorum ama görünen o
Çin çoktan panzehiri buldu ama bilinçli yaydı ..
Çok derin konular ama farklı planları var
Nüfusu azaltma derdindeler . Çokça yazı okudum .
Eş cinsellik , evlenmeme , kısırlaştırmak , sağlıksız yaşam , yeme -içme


Çok akıllı olmamız lazım . Bazen bizim düşmana ihtiyacımız yok ki , İçimiz hain dolu diyorum
Destek olmak varken , Ha hata hadi troller devre ye .. Araştırın , teyit edin .

Oku oku oku 🙏

O yüzden kıskançlık , hırs , özgüven eksikliği , değersizlik hissi , mutsuzluk , depresyon , iki yüzlülük çıkar için kendini ve başkalarını satma .... Derhal bu konuyla ilgili önce kendimize yatırım yapmalıyız . İyileşmeliyiz sonra da başkalarına yardım etmeliyiz .

Sigara , nargile , öpüşmek , sarılmak , tırnak yemek , uykusuzluk , gece hayatı , alkol
Bunlardan uzak durulmalı

Her daim Allah a sığınıp o enerjiyi de kötü ye değil ,
Kendimize harcayalım . Kendimiz , çocuklarımız , dünya adına 🙏

Biraz yumuşatalım virüs i gülelim ,

Valencia da , bir genelevde coronavirüs tespit edildikten sonra mekan 86 Müşteri ile birlikte karantina altına almış . Bu virüs daha önce buralara bulaşsaydı ne sevgililer ayrılır ne de yuvalar yıkılırdı .
 Virüs kötü bir şey uzak olsun . Baktığımızda , herkesi dize getirdi .
  Bana bir şey olmaz diyenler , Kötü alışkanlıklar , sorumsuzluklar , bencillikler ,

   Ektiğini biçme vakti , Yüzleşme , Ah ların yerini bulduğu dedim dedim .
   Geldi çattı .

   Dünya tepki veriyor . Temizliyor , Yanlış olan sistemi yıkıyor . Yeni bir düzene yeni bir yüzyıla giriş sancıları . Kırdın döktün bir düzene güvendin öyle böyle işini gördün .
Halı altına sakladın . Haklı olanı bildiğin halde Çıkar için sustun , haksızı tuttun ,

Boş verdin , bencilleştin.

Kendine gel insanoğlu diyor !!!


Affedin kendiniz  için , Bırakın üzüntüleri , kırgınlıkları  İlahi Adalet Terazisine 🙏

Açın en sevdiğiniz şarkı yı , kahvenizi , çayınızı yudumlayın .
Hepimiz Sınavlardan Geçtik . Yanılmadık teyit ettik , Gücümüzü gördük , Küllerimizden yeniden doğduk anka kuşu gibi ..

Arındık , Çamurlaşanlara tepkimizi tavrımızla verdik . Koyduğumuz mesafeyle

Hadi bu sefer sizden bana şarkı gelsin 😃🎶

Sabırsızlıkla bekliyorum 😊☺️

Mailleri , mesajları okuyorum . Kocaman Öpücükler

Bu zaman a kadar bir tane klavye delikanlısı kötü mesaj attı o da sonunda özür diledi
Kendim mutsuz olunca , başkasının canını yakmak istiyorum , Haklısın . Özür Dilerim dedi

Seviyorum Sizi ❤️






Yorumlar

Popüler Yayınlar