SEVMEKTEN BAŞKA İŞİM YOK Kİ

   Ne güzel bir gün  beşibiryerde gibi ay ayında 5 i 😄😄
Çok şükür Ramazan a kavuşturana , bu gece ilk sahur 🙏
Hıdırellez , Yeniay ve Galatasaray - Beşiktaş derbisi
Kim kazanır  tahminleri alayım 😄😄 Kupa Bizim 🏆 sonuna kadar yakışırcasına mücadele edeceğiz inşallah Var hakemi de Cüneyt Çakır olmuş . Hayırlı uğurlu olsun 😄😄
    Hıdırellez dilekleri hazır mı 😄😄 İster kuma çiz , ister kağıda çiz denize at , istersen de gül ağacına dileğini as sabaha karşı dileğini al , bereket içinde madeni parayı kırmızı bir beze kurdela ya sarın gül ağacına asın sabah vakti alın.  Deneyin ama ben inanıyorum cüzdanınız dan para eksik olmuyor çok şükür 🙏
 
        Gelelim Yeniay a  hani bu zamana kadar yazdığım yazılarda bol bol sorular sorduk işte şimdi yine o soruları soracağız , Aynı  yerde miyiz ? Hep lafta mı kalıyor  , icraat ?
İsterseniz diğer yazılara göz atarsınız ✌️ Artık siz de kendinize  sormanız  gereken soruları biliyorsunuz 💭

      Hayatınız da engel yoksa , herkes sizinle iyiyse orada bir sıkıntı var
      Kendini sevmez güvenmezsen , kimse sizi sevmez , güvenmez
      Bir işe ne niyetle başlarsan sonucuda öyle olur
      Birine attığın çamur gelir seni bulur .
      Bunları bilelim yeter !!!
      Aile , çevre , arkadaş , tercihler , seçimler nerede hata yapıyoruz ?
      Konforumuz bozulmasın diye hangi hatalara göz yumuyoruz .

Bir önce ki yazımda bu tarz yazılar yazmayacağım dedim o yüzden kısa kısa geçiyorum .
Çünkü önemli zamanlardan geçiyoruz .

    Bugün ıg da bir paylaşım okudum benim de daha önce bahsettiğim bir konuydu
Uzman bir kadının paylaşımı regnasyon geçmişi temizleme tekniği ile bir danışanının geçmişini temizlemiş ve danışanının hayatı düzene girmiş .
 Bırak bu işleri demeden yaşanan olayı okumanızı tavsiye ederim ✔️

     Danışan , Babasını çok seviyor güveniyor ve bir gün babası annesine yapmaması gereken bir şey yapıyor üstüne  bir de
aldatıyor .Danışan üzülüyor , kırılıyor .
   Ben babam ı çok seviyorum ama nasıl güveneceğim , kızgınım , öfkeliyim .
   Annem e de öyle .. Annem de benim gözümde zayıf bir kadın
    Ben Annem gibi olmayacağım güçlü bir kadın olacağım der .
    Genç güzel bir kadın olur

       İlişkilerini sabote etmeye başlar . Ne zaman ilişkisi ciddiyete dönüşse bağırıyor , kıskanıyor
Bahane yaratıyor , Kaçıyor , İlgisizleşiyor .
 Hayatındaki kişi yi uzaklaştırmak için elinden gelen her şeyi yapıyor
Ve Bu sabotenin altında , Küçüklüğünde yaşadığı ebeveyn travması yatıyor .
Babasına olan sevgi , kızgınlık , güvenme ve güvenmeme arasında kalma
Herkesin aynı şeyleri yapacağı ön yargısı , yaşamadan kendince kendi sonucunu yazması
Hep suçu başkasına atması gibi ..
Babasından hiç bahsetmiyor .
Aile de yaşanılan olaylar kişilerin büyüdüğü zaman hayatını , tercihlerini etkiliyor
Ne Travmalar yaşanılıyor ki bu kadar mutsuz , hırçın davranışlar sergiliyorlar
Hayatı da o gözlükle bakıyorlar .
Kol kırılır yer içinde kalır diye neleri içinde saklıyorlar kimbilir
Önemli olan sonuç , danışan şimdi mutlu mu , mutlu ✌️
İnşallah tüm travma lı insanlar yardım alır , yüzleşir ve mutlu olurlar .

      Biliyorsunuz yürümeyi seviyorum . En az 4 km yürürdürüm . Sahil boyu git gel yaparsan 14 km yi bulduğuda oluyor . Bir tatlı bir kahve belki de bir yemekle ödüllendirme kaydıyla 😄😄
     Geçen de dolmabahçe kabataş tophane oradan tomtom mahallesinden galata ya yürüdüm
Viyana Kahvesi nde bir sufle yemişim miss , tabii dönüşte de yürüdüm 😄😄
 Viyana Kahvesi adı altında iki mekan var ama birbirleriyle ilgisi yok
   Beşiktaş Viyana Kahvesi nin de , Galatanın da , belçika usülü waffel , bol çikolatalı brownisi tek kelimeyle harika böyle bir lezzet yok .

Şu an yazı yı yazdığım yerde o kadar gürültü var ki daha çok tavsiye verecektim ama bir sonra ki yazı ya sözüm olsun 😘  Kafamı toparlayamadım hissetmeden de yazamıyorum biliyorsunuz Allah ramazanı sağlıkla huzurla sonuna kadar sevdiklerimizle tutmayı nasip etsin 🙏

Bugün yaşamayı seviyorum .
Yarın da bir neden bulur severim .
Daha sonra yeniden keşfeder ,
Yeniden severim .
Benim sevmekten başka işim yok ki

Cemal Süreyya

Sevmekten başka işim yok ki 🎈

   

 
     
   
     

Yorumlar

Popüler Yayınlar