SIFIRDAN BAŞLAMAYA VAR MISINIZ ☀️

  Pazar görünümlü Cumartesi den Günaydın ☺️ Tünaydın  😊
Ne bereket yağdı dünden bu yana hiç durmadan bugün gün boyuda yağışlı görünüyor ☔️

      📚☕️🎶 film havası 🎈

   Son zamanlarda hepimizde ,
Bir yorgunluk , isteksizlik o kadar yapılacak iş var ama , Kim Yapacak ?
Yeniden başlamamız gerekiyor ama , Kim Başlayacak ?
 Yapılacak her şeyi biliyoruz ama uygulamaya gelince elimiz kolumuz kalkmıyor .
 Ne oldu bize Allah Aşkına
 Artık bir silkelensek mi , Ne dersiniz ?
 
Panda gibi iki yuvarlan yat bir daha yuvarlan ya da garfield gibi ..
Miskinlik , Melankoli ..

   Ha birde beynin içindeki gerekli , gereksiz düşünceler cabası 💆
Engel olamıyorsun sanki data kaydetmiş , dosyaları üst üste önüne yığmış gibi
Bu kadar dosya oysa ki ben o dosyaların üstünden geçmiştim , tekrar niye önüme geliyor ?
Kimse de sizi anlamıyor ? Çıkarı biten gitti , Tek kaldınız ..

    Geçmişe baktınız vayyyy beeee Ne atmış tutmuş , o parmaklarla yazdığım mesajlarla ne kalpler
Kırmış ..
    Telefonda ağzımdan çıkan sözlerle ne canlar acıtmışım ,
    Kendimce insanlarla dalga geçmiş , o insanı hiçe saymışım ,
    Güvenini kırmış , yarı yolda bırakmış , hayalleriyle oynamışım ,
    Bencillik yapıp , egomun esiri olup , Bana ne yaa kanmasaydı ,
    Ben kendi çıkarıma bakarım , O ne yaparsa yapsın ...

Atarım kurtlar sofrasına anası , babası , ailesi , kocası , karısı , çocuğu , patronu yesin yutsun ...

Vicdanımın da  üstünü örterim , girdiğim işlerde , kişilerde % 100 Garantili Teyitli 🎭
Kim tutar beni !!! Tercih Etmediklerim Yansın derdine ,
Ben öyle bir şeyi tercih ettim ki , Para bende , statü ben de , pohpohlanıyorum , ailem ..

 Gelelim günümüze ,

Vicdanımın Üstünü örterim sandım , örtemedim ✔️
Anladım ki , İnsanı insan yapan , Vicdanı , Dürüstlüğü ve Adalet Duygusu ymuş ✔️
Anladım ki , Olgunluk yaşla değil , yaşadıklarınla ilgiliymiş ✔️
İnsan yaşlandıkça değil , sorumluluk aldıkça olgunlaşır
İliklerime kadar yaşadım ,
Güven kırılmasının ne kadar kötü bir his olduğunu ,
Yalan konuşmanın , yarı yolda bırakmanın , dalga geçilmenin , hayallerle oynamanın ne kadar
İncitici bir duygu olduğunu ..

      Yaparken ne kadar da zevkliydi , Ama yaşarken hiçte zevkli değilmiş ,
      İnsanın kalbi , tüm uzuvları ağrıyormuş ..

🔥🔥 Allah ın insana verdiği en büyük gaflet , hatayı hata gibi göstermemesidir .
            İnsanlar bir çok yanlışı yapar ama hep ben Haklıyım Zanneder .
            Cemâlnur Sargut un dediği gibi Felakette Buradan Başlar !!!

Öğrendik mi artık , Kimsenin bizim yanımızda  göründüğüne inanmamız  gerektiğine ,
Ne demiş Sadi Şirazi , Karşına geçmesi için bir adım ,
                                    Düşman olması için bir lafın yeter ..

Günümüz insanı sıkça o gaflete düşüyor , Hatayı yapıyor , ben haklıyım diyor.
 Hak yiyor , hakkım yenildi diyor .
Çıkarı için , egosu için yanlış insanlarla yola çıkıyor , sonra yola çıktığın insanlar önemli diyor .
Ah o Gaflet ...

    Yazı nın başında yazdığım melankoli nin , elini kolunu kaldırmamanın  nedenleri  ,
🔥 Bunları yaşattığımız ,
⌛️Ve bunları bize yaşattıkları için olabilir mi ?

  Gökyüzü de bunu destekliyor tabii ..
6   Ocak ta yaşadığımız güneş tutulması
21 Ocak ta gerçekleşecek ay tutulması

Vicdan muhasebesinden kaçamazsın , yaşattın , aynısını yaşadın , o duygu yu tattın
Ders aldın mı , diyor bize ..
Yüzleşme den helallik almadan , akılda bıraktığın ????? Cevaplamadan ben sana hayırlı temiz bir yol açmam diyor , Her bir hadsiz kuluna Yaradan 🙏

     Temizlendiysek , tövbe ettiysek Ne mutlu her birimize 🙏

İlahi Düzen o kadar güzel işliyor ki , Ne katre hayır , Ne katre Kötülük karşığını vermek için
Milim şaşmıyor ..

     Beyin fırtınalarının , miskinliğin , yüzleşmenin sonunda ,
Var mısınız , Helalleşmeye , Affetmeye , Temizlenmeye yeniden başlamaya 👊

    Sıfırdan , dersimiz aldık , hataları gördük ..

Çöpe atılacaklar listesi ,
- Ego
- Bencillik
- Çıkar İlişkisi
- Gaflet
- Sorumsuzluk
- Vurdumduymazlık
- Gurur , Hırs , öfke , kin duygusu , kıskançlık ,
- Kendine güvenmeme , pohpohlanma isteği
- İlgisizlik , miskinlik , Değer bilmemek

   Bu listeden sonra ama beni komple çöpe attın diyenleri duyar gibiyim 🙈🙈

Sıfırdan başlıyoruz ya 😉

  Düşünün , Neden sevdiklerimizin kıymetini bilmiyoruz hep onları Cepte Görüyoruz da ,
Hiç tanımadığımız insanlara değer veriyoruz , Kırmamak için özen gösteriyoruz ?

Lafta sevdiklerimize Değer Veriyoruz , Seviyoruz ama Uygulamada tam tersi !!!

    En kötü gününüzde kim yanınızda , kim en tahammül edilemez halinize tahammül ediyor
    Kim her koşulda sizinle ???

🔥🔥 Seni sana rağmen sevip her şartta yanında olan birini sana elini uzatamayacak kadar incitme .
Teşekkürü bunun için alma ..

       Hepimiz için arındığımız bir hafta sonu olsun , tıpkı gökyüzünün iki gündür durduraksız yağarak arkasından  gelecek güneşe yol açtığı gibi 🙏
     Arınırsak sonu Güneş ☀️ Allah ın ol demesiyle 🙏




Yorumlar

Popüler Yayınlar