HAKİKİ OLSUN EMİ

İyi geceler Efendim 😄😄 Hatta  günaydın , tünaydın ...
Ben yazı yı gece yazıyorum ama siz ne zaman okursunuz bilemediğim için 🙈🙈
Geniş kapsamlı bir merhaba dedim  ✌️🎈
     Yazı ya gıcık olduğum davranışlarla giriş yapmak istiyorum.
📌Sorumsuzluk
✨Bencillik
😏Kararsızlık
💭Herşeyden çabuk sıkılmak

        Bizler hep vur deyince öldürecek miyiz ?
Yok mu hiç ortamız !?  Ya kurban rolü oynuyoruz , ya da umursamaz rolu oynuyoruz !!!!
           Alın size bir örnek ,
   ✨ Mesajlara geç cevap veren insanlar , önemli mesajları sadece bir emoji yle geçiştirenler
Ve yazdığın mesajın içinden işine geleni seçip , ona cevap verenler ..
Nasıl sinir oluyorum size bir bilseniz , birden bir soğuma hissi geliyor ..
    Siz de sinir olmuyor musunuz ?
Ya da görüpte geç cevap  vereyim diyen  , akılları kata kulleye fazlaca çalışan insanlar..
   Bir yerde okudum  ,
✨Arkadaşlar mesajlaşmanın amacı , dakikalar içinde cevap almaktır ,
     Saatlerce cevap beklemek istesem gider mektup yazarım demiş ..
Hay canını seveyim , Nasıl hislerime tercüman olmuş .
    Bu ne sorumsuzluktur !!!

      ✌️🎈 Sanki benim hiç sıkıntım olmuyor
Sorun değil ya alıştım ben zaten yok canım ne kırılması , ben insan değilim !!!

  Ne kadar bencil , sorumsuz , doyumsuz olduk ..

Bu ay içinde yazdığım yazılarda da dediğim gibi sordunuz mu , soruları kendinize ,
Yüzleştiniz mi ?!  Yanınızda ki ve aklınızdaki , kalbinizdeki insanlar aynı mı ?

Sıraladığım her şey , yüzleşmemizden , kendimizden kaçmaktan dolayı oluyor biliyorsunuz değil mi
   Anlıyoruz ama anlamamazlıktan geliyoruz
   Farkındayız ama yüzleşmemek için sürekli kendimizi oyalayarak , kendimizden kaçıyoruz .
   Hedefimiz var ama ulaşınca hevesimiz kaçıyor .
   Sorumluluğumuzu biliyoruz ama hep başkasının üstüne atıyoruz.
 
❤️ Hayatta ki , asıl önemli şey istediğini almak değil , aldıktan sonra da onu hala istemektir
      Önemli olan , birlikte olabileceğin değil , onsuz yaşamayacağın biriyle olmak .
Geldiği zaman boşluk dolduran değil , gittiğinde yeri dolmayan insan olmak !!!
Çok şey  mi istiyoruz !!

      Neden mutluluğun tanımı , yaşamak değil ulaşmak ?!
Asıl mutluluğu yaşarsan kıymetli olur .
Ama günümüzde öyle mi ?!

Zor bir hedef belirleniyor ?Ulaşmak için elinden gelen her şeyi yapıyorsun .
Sonra egonu tatmin ediyorsun . Çabaladığın ve ulaştığı kişiyi değersizleştirmeye başlıyorsun .
Evet bunu da elde ettim , ulaştım , kendimi tatmim ettim ..
Sırada ki gelsin ???!!!

    Ya da özgüven eksikliği bir çok insan ,
Kendi kalemi olmayan insanlarla oluyor ..
Siz bu kadar basit misiniz ?
Neden kendi kalitenizi aşağa çekiyorsunuz ?
Ayna ya bakın ya , rica ediyorum bakın !!!

Kendinize bakın , yanınızdaki , çevrenizdeki insanlara bakın !!!

Bu insanlar neden benim yanımda ?
Ben bu kadar mı özgüvensizim , Neden kendimden aşağa insanlar çevremde ?
Her dediğime evet diyorlar , pohpohluyorlar diye tutuyorum bu insanları yanımda ,
Hiç mi dik duramıyorum ,
Neden kararsızım , çabuk sıkılıyorum , bir dediğim bir dediğimi tutmuyor ?
Neden kendime yakışmayan kararlar alıyorum ?
İçinizde çözün bunları ???

      Ailenize , size saygısızlık yapan insanlara taviz vermeyin
Sizin için çabalamayan , akışa bırakan , ilgilenmeyen , trip atan , hırsı için sizi kullanan insanlardan uzak durun !!!

     Ani radikal kararlar vermeyin ,
Kırmadan önce bir kalbi ,
Çarpmadan önce kapıyı ,
Bitirmeden önce son sözü ...
 Bunlara dikkat edin !!!

   Bir şeyi hayal ediyorsunuz ve ulaşıyorsunuz ?
Eğer bu hedefe kendi çabanızla gelmediyseniz,
Acı çekmediyseniz , bedel ödemediyseniz ,
Hopppp başladığın yere geri dönersin !!!

 Ama düştün , yaralandın , parçalandın ,
Bedelini ödedin ,
Kaybetmenin ne olduğunu öğrendin ,
Acılarını çektin ,
Tekrar tekrar denedin ,
Evet işte orası BİNGO
Zirve ye ulaştın ✌️🎈

Hep deriz ya kötüler olmasa , iyilerin kıymeti bilinmez ..

Bazı insanlar sonucun olumsuz olacağını bile bile ,
Yaşayarak görmek ister ,
Kıymetini bilmesi gerekeni ezer , geçer ,
Boş insanlarla zaman kaybeder ..
Ha bundan ders aldıysan muazzam bir şey ama ,
Başına bunlar geliyor sen sürekli bu hataları yapıyorsan ,
İnan önce kendine zarar veriyorsun

📌   İnsanlar  kötülüğü , arzuları güçlü olduğu için değil , Vicdanları zayıf olduğu için yaparlar demiş
J.S. Mill
  🏆   İnanın yaş sadece sayıdır
          Olgunluk ise senin tercihin

Yanınızda , kalbiniz  de , hayaliniz de  ,
Hayatınız da,  size yakışan insanlar olsun
Ve kalbiniz , hayaliniz , mantığınız sadece bir kişiye aitse
Ama yanınızda değilse ,
Çok büyük bir sıkıntı var !!!

Başkalarını mutlu etmek için onların istediği işi yap ,
Onların istediği kişiyle evlen ,

Pardon da , benim hayatımı neden sizin istediğiniz ama benim istemediğim şeyleri yaparak yaşıyorum .
  Sorun kimde siz de ???

Evet siz kendi hayatınıza sahip çıkmaz ,
Sevdiğinize , hayallerinize sahip çıkmazsanız
Dik durmazsanız , gerektiği yerde hayır demezseniz
Tabii ki , Onlar size saygısızlık yapıp ,
Ne yapmanız gerekeni söyler ,
    Bir de ağzına bir parmak bal çalar
Ama para kazanacaksın ?
Müdür olacaksın ?

Ne münasebet ben zamanımı sevmediğim , tarzım olmayan insanlarla geçiriyorum
İşleri bitecek herkes çekilecek köşesine ,
Yapmasaydın , kabul etmeseydin diyecekler ..

Ne oldu ? Gördün mü , yine mutlu edemedin onları
Menfaati için yanındalardı !!!
Mutlu edemezsin ...

Sürekli beğenilmek , onaylanmak üzerine kurarsanız hayatınızı ,
İnsanları ona göre seçerseniz , ömürlük değil , tek kullanımlık olursunuz
Bir bakmışınız küçümsediğiniz İnsanlar sizi küçümser olmuş ...

Yüzleşin kendinizle !!!

Kalbiniz , aklınız , hayaliniz kime aitse onunla olun !!
Dikkat edin ama hırsı ,egosu ve karakteri oturmayan
Kararsız , çabuk sıkılan insanlardan aman uzak durun ..

Allah yolumuzu , yüreğimizi , gönlümüzü hayırlı insanlara çıkarsın 🙏🙏🙏🙏

Yorulduk ..
Tükendik...
Sıkıldık , bunaldık
Bunların hepsi yazdığım şeyleri yaptığımız için ,
Ya da sevdiklerimiz yaptığı için ucu bize de dokunduğu için !!!

Hadi inat etmeyin !!!
Yüzleşmekten korkmayın ,
Kaçmayın !!!

 Ne istiyorsunuz karar verin
Hayatınıza , Kalbinize , Hayallerinize Sahip Çıkın !!!
Artık doğru kararlar verin ,
Yakışan İnsanlar Olsun Yanınızda ...
Üzüm üzüme baka baka kararırmış sözünü unutmayın ..

İsmimi hep sevmişimdir Aslı ❤️
Bir şeyin kendisi bir de meşhur aşk hikayesinin kadın kahramanı 🎈
Aslı gibi olsun yaşadığınız her şey ,
Aşkınız , Sevginiz , Mutluluğunuz ...
Hakiki olsun emi ✌️🎈










   

Yorumlar

Popüler Yayınlar