ASIL MARİFET

             Mutlu Haftalar ✌️🎈

Bugün ay boşlukta hava sıcak mı sıcak 🔥 Eylül Ayı temmuz ayı gibi olacakmış

Yani yaz hiç bitmiyor 😎😎

Zaman hızlı bir şekilde ilerliyor ama nasıl ?!

Savaşla , Kavgayla , Nefretle , Çıkarcılıkla , İkili oynamayla , Hak yemeyle , Endişeli , hep başkalarının etkisinde kalarak , Kendimizi başka biri göstererek , Cahillikle , Yarı yolda bırakarak ,
Birbirimizin günahını ah ını alarak ,Başkalarını mutlu etmek için , kendi hayatımızı Es geçerek ..

Egomuzu besleyerek , Yolumuzu , Seçimimizi Ego ya göre belirleyerek ,

Kırarak , Dökerek , Aldatarak , Kendimizi akıllı karşımızdakini Salak yerine koyarak ,

📌. Sıraladığım şeyler Aslında Koskacaman bir HİÇ 📌

Kısa vade de   Kötülük yaparak , Sorumluluk Almayarak Günlük Bir Haz Veriyor belki
Sonuç 💭📌

    Sonra da neden sonuca ulaşamıyorum ? Neden Mutsuzum başlıyor sorular

Cevabı Kişinin kendisin de , Başkaların da değil ... Samimi bir şekilde sorun kendinize , işinize geldiği gibi değil ama  !!!

📌 Neden Başladığım her işi yarım bırakıyorum ?
📌Neden kendi fikrim varken hep başkaları ne der diye düşünüyorum ?
📌Neden kendime güvenmiyorum ?
📌Neden tek kalırım diye çıkarcı insanları hayatıma alıyorum  ?
📌Neden herşeyi bilipte , İnkar yoluna gidiyorum ?
📌 Neden Sevgimin arkasında durmuyorum ?Korkumun beni yönetmesine  izin veriyorum ..
📌. Neden bir sorun yaşadığım da çözmek yerine , Kaçıyorum ?

       Neden sürekli oyun oynuyorum gibi gibi bir çok soruyu kendinize sorun 📝📌

HAYAL ETMEK GÜZEL ANCAK ; ÇABALAYIP İCRAAT A GEÇİRİRSEN VE SONRASINDA DA  KIYMETİNİ BİLİRSEN 📌📝

     Neden DOYUM NOKTAMIZ YOK

Bu kadar mı iradesisiz ?

Bu soruyu sorun kendinize neden şükretmiyoruz da ,

📌Bir araba alınca ikinciyi de , istiyoruz
📌Ev alınca sıkılıp daha güzelini var daha iyisini alalım derdini düşünüyoruz 💭
📌Neden Eşiniz , Sevdiğiniz varken , Sürekli korkularınız yüzünden , Özgürlük Maskesi takarak
      Bağlanmaktan korkuyorsunuz ?
📌Her gün başka kirlenmiş ruh ,beden ...Her gün başka biriyle uyanmak , gezmek ..

      İşte Asıl Marifet Hayal Ederek , İcraat a geçirerek Ve Elde ettiğine şükrederek devam etmek ...

Niye azla yetineyim ki , diyorsunuz değil mi ?

Bu işte bizi yoldan çıkaran soru 😄😄

Çünkü  ; Evet her şeyin bir üstü var bunda hem fikiriz 👊

Ama bilmiyoruz bir üst model teknolojik alet , Kadın , Erkek , Arkadaş , İş ,Ev , Araba ,Çevre nin
Bir öncekinden  daha Mükemmel Olacağını .. Ayrıca Siz hep daha mükemmelini isterken , Siz bir üst modele geçecek donanıma sahip misiniz ?

Sürekli bir fazlası için sürekli araştırma , donanım , zaman ,ilgi ,özveri lazım , Öyle değil mi ?

Aslında hayat çok kolay ve bunu sizi anlatmaya çalışıyorum ,
Sadece kendinizi Sizi sizden daha çok güvenen  doğru insanlara korkmadan  kendinizi bırakmak ..

Unutmayın Doğru İnsana , Bu çok önemli 👊💪

Ve asıl önemli şey Allah ın verdiği , Sağlık , Aile , Güzellik , Gerçek Sevgi , Maddi Manevi Mutluluğa sahip olduğumuz  için Sürekli Şükretmek   🙏🙏🙏🙏🙏

📌 Sadece Sahip olduklarımızla Mutlu olmak , Huzurlu olmak ...
 Her daim herşeyin bir üstü var , Ama bu mutluluk  getirmiyor
       Şükretmemiz ve Doğru Olan 🙏🙏
                        🙏🙏🙏🙏🙏
📌 Sağlığım , Huzurum , Evim , Arabam ,Sevdiklerimle mutluyum ve bunu bozmamak için de elimden gelen her şeyi yaparım , Bu da bana yeter 🙏🙏

      Sahip olduklarımızın kıymetini bildiğimiz , Çok güzel bir hafta olsun ✌️🎈❤️🌺🙏

Yorumlar

Popüler Yayınlar