YANSIMA

                  Ne kadar da sıcak bir gün rüzgâr bile sıcak esiyor ☀️☀️
Allah 'ın izniyle çok şükür bu sene de   sağlıkla sevdiklerimizle oruçumuzu tuttuk.
Allah Sağlıkla Tekrarını Nasip Etsin ,Sevdiklerimizle nice güzel günlere inşallah 🙏🙏🙏🙏🙏

   Tatil ' e gidenler , sevdiklerinin yanına gidenler , Allah sağ salim gidip gelmeyi nasip etsin 🙏🙏

Sen bir yere gitmedin mi 😄😄 Bir süre daha burdayım 🙋🙋☀️☀️

      Uzun zamandır insanların veryansın ettiği zaman zaman benim  de yaşadığım Bir şeye deyinmek istiyorum 📝🎈

Psikolojik Adıyla YANSITMA 🎭🎭🎭🎭🎭

O da ne demeyin , kısaca anlatıcam ve ayyyyy evet ya sürekli yaşıyorum diyeceksiniz  👍👍
 
Araştırmayı seven bir insan olduğum için hiçbir zaman emin olmadığım şeyi yazmam ve konuşmam 👊👊

     Şimdi anlaşılır bir dille yazıyorum 📝📌

📌 Kişi kendin de  bir takım eksiklik görür ve Kendi eksik olan şeyi başkasında gördüğü zaman onu ezmeye ,hakaret etmeye , aşağalamaya çalışır ..
    O özellik kendinde yok ya ,Nasıl olurda sen de olur gibi düşünün 💭

📌Kendi hatalarını ,Karşısındakine yakıştırıp , asıl kendi yapmaması gereken hareketleri sanki karşısındaki yapıyormuş gibi bir kabule geçer ve Yanılgıya düşer .

     Kendinde olmayan iyi özellikleri kendine mal edip , karşısındakinde öyle iyi bir özellik yokmuş gibi  davranır.

   📝  Yaptığını inkar eder , kusurlarını kabul etmez  ,kendi  haksızken haklıymış gibi görür.
   📝  Kendini mükemmel görüp ,başkasını küçümser ,
   📝 Karşısındaki küçük düşürür ve Zor duruma düşürerek ,Kendince kendine tehlikeden korur

Aynadaki yansıma gibi düşünün , Aynaya konuşuyorsun ve sana yansıyor 👍👍
  📝 Kendinden üstün olanları , Üstünlük taslamaya başlar .
  📝 Saygı göstermez ama bekler , Sürekli pohpohlanmak ister ,Sürekli onaylanmak ister
 Ama asla onaylanacak şeyler yapmaz

   Kendine yapay bir Ego yapar 🎭

Kendini haklı görmeye muhtaç , Ama gerçekte haklı olmadığını kendide biliyor.
O yüzden ben böyle demedim ,yapmadım ,
Sen yaptın ,Sen zorladın ,Ben görmedim ,Hatırlamıyorum ,

Bakın kendi düşünceleri ama inkar ederek sanki karşısındaki öyleymiş gibi kArşı tarafı baskı altına alıyor ,Hakaret ediyor ,
   Sonrada onay bekliyor 💭
SADECE Yansıma ve Yanılsama ,Yansıtma 🎭

İş hayatında ,Aile hayatında kısacası Çevremizde sıkça yaşadığımız Haklı olduğumuzu bildiğimiz ama haksız duruma düşürmek için yukarıda belirttiğim tavırları sergiliyen ,
     Ne kadar çok İnsan var öyle değil mi 🎭🙈

Bayramda da çok fazla Sosyal Olanacağı için ,

Bu kişilik bozukluğu olan kişilerle sıkça karşılaşacaksınız 🙋🙋

O yüzden bu konuya deyindim 📌

  Hadi tatil de rahatlayın , düşünün 💭💭💭🍥

Gözünüzü kapatın ,hayal edin ve pes etmeden gerçekleştirin .

Oldu ki karar aşamasındasın o zaman da o kötü anı yaşadığınızı hayal edin
Sonra güzel hayali yaşayın ve pişman olmayacağınız en doğru kararı verin 👊💪🎈🌺

Kalp gözünüz açıksa , Kalbinizi Dinleyin O her zaman doğru yola götürür ❤️🎈
 
İyi Bayramlar 🙏🙋 Allah tekrarını nasip etsin , inşallah 🙏❤️





Yorumlar

Popüler Yayınlar