GÜZEL İNSANLAR

                                         Merhabalar 🙋
Keyif Kahvemi yudumlarken aklıma geldiniz .Uzun zamandır görüşmüyoruz .
Neler yaptınız ? Afiyettedirsiniz inşallah 🙏
   
          19 Nisan da koşturma başlıyor demiştim.
19 Nisan da ordu ya gittim.4 gün kaldım sonra Antalya ya ,Oradan Alanya ya geçtim.Gezilmesi görülmesi gereken yerleri bir güzel gezdim.Sağolsun Dostlar,Kuzenler ...
    Sonra Tekrar Antalya 😄😄 Olypos,Kemer oraları gezdik.
Kuzenin düğünü Antalya daydı.Düğünden önce gidince ,düğüne kadar da bayağa gezdim(k)
    Düğün gecesi Kuzenle Fethiye'ye gittik ama arabadaki halimizi görmeliydiniz.

Az da değil 4-5 saatlik yol 😄😄Düğün yorğunluğuda var 😂😂

   Ben katlanan sandalye gibi babamın kucağında geldim.
Benim dışında herkes rahattı 😂😂
   Babam halinden memnundu canım kucağında kızı ,diğer kolunda kuzenin kızı ohhhh kızları aldı yanına var mı ,ondan mutlusu ☺️😊

      Kuzen rahat mısınız, diye soruyor ? Aslı sana sormaya çekiniyorum 🙈Rahatız Abi rahatız ✌️🎈
  Hep diyorum ya sonuca odaklıyımdır
 Sonuca  gidilecek yol da engel olsada ancak dinlenme noktan olur.

     Zahmetsiz lokmanın kıymeti olmaz 👍
Ne güzel bir anımız oldu.
    Sonra eve gider gitmez doğru yatağa 💭
Ertesi gün güzel bir Fethiye turu kuzenin eşi gezdirdi bizi..

Daha önce gittiğim yerler ama bu seferde ilk defa gitmiş gibi keyifli geçti.
  Sonra istikâmet İzmir 🍭🎈
Alsancak en sevdiğim yeri ,
  Her gitmeye tekrar tekrar seviyorum ..
Karşıyaka,Alsancak,bornova derken ,
   Alaçatı ya da gitmeden olmazdı 😄❤️

Çok güzel bir yer ,Cunda Adasına benzettim .Orayı da çok seviyorum ..
  Herkes sıcak kanlı,gülen yüzler ,Günaydın,iyi akşamlar süper samimi yerler

Seviyorum iyi niyetli ,huzur veren insanları ve yerleri..

     Bazı yerler de hatta memleketin de ,
Herkes birbirini dolduruşa getiriyor,kıskançlık,had bildirme,sınama,sınavlar..
Ne gereksiz şeyler..  Bir de size kızdığında haksız olduğunu bildiği halde sizin sinir olduğunuz insanlarla yakınlık kurmalar, Ayaklı Şeytanlar 😂😂 ay neler neler 😂😂

     Benim için geçerli değil böyle şeyler ,
Ben seviyorsam dolduruşa gelmem,
Muhattap olduğum kişiyi dikkate alırım.
Sorarım, tamam derim ama hareketlerini takip ederim.
   Söylenen ile yapılan aynı mı ?
İcraat a bakarım ,kısacası 🌸
   Anlayacağınız  çok güzel insanlarla çok güzel yerlerde vakit geçirdim.

Bu arada söylemeden geçemeyeceğim ,

Gerçekten çok güzel dostlarım var bunun altını bir kere daha çizmiş oldum.❤️🎈

Dost görünümlü bir kaç kişi vardı ama Çok şükür kendilerini belli edip ,gittiler ..
Baştan bu yana bildiğim ama sonucunu görmek istediğim insanlar diyelim ...

İzmir de arkadaşım da kaldık.Arkadaşım ve eşi o kadar güzel yürekliler ki ,
  Şimdi neden böyle dediğimi anlayacaksınız ..

İzmir e geleceğimi duyunca Sevgili Dostum ,
 Başka bir şehire taşınacağı ,kayınpederi hasta olmasına rağmen ,
Asla sizin otel de kalmanıza izin vermem.Ben misafir etmek istiyorum sizi dedi.
Sonra eşi aradı .
      Eşi Araba yolluyorum sizi aldırıcam dedi..
Görüyor musunuz ,

Siz nasıl güzel yürekli insanlarsınız ❤️💋🎈💋

O kadar geçerli sebepleri olmalarına karşı , beni sevdikleri için beni ve ailemi misafir ettiler ve bir ilgi bir ilgi..

   Eve gittiğimiz de ,hazır bir sofra yla karşılandık.
İnsan sevince ,onun sevdiklerini sever ,saygı gösterir denilir ya ,kanıtı 🙏🙏

Günümüz de  bahane yokken bahane üretmeye çalışan insanlar,
Severken,sevilirken kıymet bilmeyenler,
Mutluyken ya Mutsuz olurum diye düşünüp bekleyenler,
Kendi yle uğraşması gerekirken ,hep başkalarının hayatıyla ilgilenenler.
Elalem ne der diye her çirkin sese kulak verenler,
Başkalarının yükünü gereksizce alıp ,kendi hayatını yok sayanlar,

 Sanırım sizlere kıssadan hisse olmuştur.

 Mübarek Berat Kandilinde ,Allah dualarımızı kabul etsin 🙏
 Kıymet bilen ,Güzel yürekli insanlarla karşılaştırsın 🙏
Kötüleri de , yaptıklarının aynısını yaşatsın ,farkına vardırsın ve hidayete erdirsin 🙏

       Sağlıkla ,huzurla kalın 🙋❤️🎈🍥🌸





     

   

     



Yorumlar

Popüler Yayınlar