SEVDİKLERİNİZİN KIYMETİNİ BİLİN

   Herkese Merhaba 😄🌸🍭🐝💋❤️🎈
Ben sizi nasıl ihmal ettim 🙈🙈
İnanın Cenaze ,düğün koşturmaca derken çok zaman geçti  ve 19 ında yine yoğunluk başlıyor .

     Cafe de otururken yazayım yoksa zaman uzuyor dedim 🙌
O kadar farklı ortamlarda bulundum ,o kadar farklı kişilerle bir arada oldum ki ,
İnsanların dengesizliği ,menfaati bitince ilgiyi kesmeleri , benimle değil kendi aralarında gördüm.
Sadece gözlemledim 👀
 
     Benimle ilişkiler çok iyiydi😄😄
Günah çıkarmalar , beni sana yanlış anlatmışlar , ben hep sizin yanınızdaydım ,
Tabiii Canım 😄😄 Bilmem mi 😂😂

     Şimdi saf değiştirmişler ,
İyi çoçuk ama sen onu seçme ,Bunlar daha iyi 😦

Vah benim saf canım ,

İyilik yaptın ,yeri geldi onları savundun..
Aslında biliyordun da , İyi düşünmeyi seçtin .
Gördün mü , Dediğim yine çıktı ..

Bunları hızlı düşündüm 💭💬

Silsem mi ? Neyse ...

    Bu arada asıl önemli konu ne biliyor musunuz ?
Genel anlamda insanlar herkese yardım ediyor !
Herkese karşı çok saygılı ,esprili, anlayışlı ancak ;

Kendi ailesine , Sevdiğine Gelince  ne bir saygı , ne bir anlayış,ne bir güleryüz ..
Bir de eşini ,sevdiğini , başkalarının yanında utandırma ..

Hatta başka bir örnekle anlatayım ;

Bir şirket düşünün , Müdür çalışanlarını memnun etmiyor .Ancak müşteri memnuniyeti için
Elinde gelen herşeyi yapıyor ..

Asıl Çalışanlarını memnun edeceksin ki , Onlar da Müşterileri memnun etsin ,
Bak gör o zaman nasıl artıyor , satışlar ..

Aynı o hesap , İlk önce Anneni ,Babanı,Kardeşini ,Eşini ,Çoçuklarını Mutlu Edeceksin ,

Sen beni mutlu etmedikten ,bana huzur vermedikten sonra inan başkalarına yapılan iyiliğin bir önemi yok.

     Tabii ki iyilik yapacağız ,yapmalıyız da ,
Demek istediğim ,Nasılsa bunlar benim elimin altında diye ,
Sevdiklerinizi değersizleştirmeyin !!!

Sizin her anınızda o insanlar yanınızda ,
Sevincinize ,Üzüntünüze o insanlar ortak ,
Yapmayın ; Günah !!!

    Şimdi düşünün ben özel olmak istiyorum, mutlu olmak ,sevilmek istiyorum ;

Peki Neden , Özel Davranmıyorum.
         Neden , Sevdiklerimi mutlu etmiyorum.
         Neden , Sevmiyorum ya da Sevgimi belli etmiyorum ?!

İnanın çok kolay , Hala düzeltebilecek şansınız varsa ,düzeltin.
                              Hala sarılma ,şımartma şansınız varsa ,sarılın ve şımartın .

Evli Arkadaşlarıma Dikkat Ettim , Ailesi ve Eşi yle iletişimde olanlar daha mutlu ,
 Az ve öz arkadaşları var ve herkes birbirini tanıyor .
Dolayısıyla kötü niyet yok ,
Dışarıdan gelen gereksiz boş konuşmalar yok,
Sevgi ,saygı ,huzur var 🎈❤️

   Hadi çok geç olmadan ,
Sevdiklerinizin yüzünü güldürün ,zaman ayırın farklı olduğunu hissettirin,mutlu edin ..

Doğru yerden bakın , Menfaat için sizi alttan alan ,şımartan ,anlayışlı insanlar
Şimdi nerede🔥
    Duymak istediklerinizi söyleyenler nerede ?!
Ama aileniz ,eşiniz ,çoçuklarınız belki işinize gelmeyen şeyleri söyledi
Sadece sizi korumak için ,
Canınız yandığında onlarında canı yandı ,
Gözlerinizin içi güldüğünde ,onlarında güldü ..

Çok geç olmadan ,

Sizi kendi çıkarı için mış gibi yapan insanlardan uzak durun ,
👀 4 AÇIN

Gerçek sevenle ,Sevmeyeni Artık Farketin 👀

Ve ona göre davranın ..

Allah gönlü güzel tüm insanların gönlüne göre versin
Vicdan rahatlığı versin 🙏🙏🙏🙏🙏

Unutmayın bir çiçek ,bir çikolata belki bir gofret
EN kolayından sarılmak ,anlayış ve saygı duymak

Sevdiklerimizi Özel Hissettirir ❤️💋

Kim Sevdiklerini Mutlu Etmek istemez ki ?

Net olun ,  Başkalarıyla sevdiklerinizi kıskandırmayın ,
                 Sevdiklerinizle kötü niyetli insanları kıskandırın

Sev ❤️💋🎈 Ve hissettir 😊☺️

                       Sevgiyle Kalın 💋🍭





Yorumlar

Popüler Yayınlar