ŞEKER TADINDA GÜZEL GÜNLER

Dileme dolandı,dünden bu yana Ravi  İncegöz'ün şarkı sözleri...
    Elin elimdeyken en sihirli kilit hep mutluluğa açılır..
    Essin dertler nerden eserse, gülüşün'le hepsi dağılır..
   Önce kalbime sonra evime girdin ya nasıl mutluyum..
   Şeker yapışmış,sanki diline bu en tatlı şey duyduğum..
Allah allah...Mest oldum bana söylenmişcesine..
    Senin aşkın benim aşkıma çok yakaşacak bir ömür....
Nasıl dile dolanmaz bu sözler,dile..
    Ruhuma,kalbime dokundu bu sözler...
Hava da,yağmurlu romantik..
   Evettttt ben de romantik olabiliyorum.Şaşırmayın lütfen :)
Kavgalarım,konuşmalarım hep haksızlıklara,yanlış anlaşılmalara ve sevdiklerime doğru yolu göstermek adına.
   Sevmediğim insanlar umruma bile olmaz.
Sevdiklerime sahiplenişimden bu çırpınışlarım...
    Nasıl olurda inanırsın,gözün kör olur?
Nasıl olurda,sen de beni savunmazsın?
    Nasıl olurda,başkasına inanırsın?
Böyle gider, nasıllar ???
   Temiz kalpliyim de her şey önüme gelir,kulağama gelir..
Takip ettğimden değil,madur rolü oynadığımdan hiç değil..
    Sadece fazla doğru olduğumdan.
İnsan ismini yaşatır derler ya,Aslı_Gerçek ..
   İnsanların beni ve sevdiklerimi salak yerine koymasına tahammül edemiyorum.
Hele sevdiklerimin bu oyunlara alet olması beni çıldırtıyor..
   İnsanlar yapacağını yapar,kendi hayatına karıştırmaz.
Ancak iyi niyetli insanların,iyi niyetini suistimal eder
  Bir de,üstüne canımmm,sevdiğimmmm sen bana trip mi,atıyorsun?
Ne oldu yine?
  Yok Artık !!!
Hayatıma negatif enerjisi olan insanları sokmam.Sınırım vardır.Beni tanıyanlar bunu çok iyi bilir..
  Sevdiğim insanlara yapılan oradan dolaylı beni etkileyen bir zincirden bahsediyorum.
Benim felsefem belli dir.
  Herkes istediğini yapar,konuşur.Sonucuna katlanır..
  Ben kendimi bilirim.Ben sevdiklerimi bilirim.
  Sorarım,dediklerine inanırım
 Konuyu o an konuşur uzatmam
  İnsanların ipiyle kuyuya inilmez,hangi ipte oynadıkları belli değildir.
 O yüzden aklıma ve iç sesime güvenirim
 Allah'a sığınırım..
 Öndeysen hep kıskanılırsın ve hep konuşulursun..
     Kimse kimseyi tam anlamıyla çözemez.Sen kendini çöz yeter.
Kendini çözersen dışarıdan gelen gereksiz sesleri dinlemezsin.
  Zaman sonra duymazsın bile..
Kendinin ve sevdiklerinin kıymetini bilir ve ona göre davranırsın.
   Trip,ego,bencillik,nankörlük,vicdansızlık,kalp kırma hepsi çıkar hayatından
Anı yakalar ve değerlendirirsin..
   Her yerde kendini kanıtlama derdine girmezsin
İnsanları kontrol etmeye çalışmazsın..
   Bakın gördünüz mü?
Kendinizi çözmeye başlayınca,nasıl da üstümüzde birer birer yükleri atmaya başladık.
   Yanıma geleceksen ,gelme.
   Yarınıma geleceksen gel.
    Yarını bekleme...(Serkan Özel kapalı gişe yalnızlık)
Bu yazıyı anlatan güzel fotoğraf ile ŞEKER Tadında bitirelim bu yazıyı
       

 

Yorumlar

Popüler Yayınlar