ANI YAKALAMAK

Yine mutlu,hüzünlü,kavgalı,barışmalı kimi üzgün kimi huzurlu..hayatın içinde ki,herşeyden birer tutam kattık ve böyle bir hafta geri de kaldı.
  Ve tekrar bu döngüde,yeni bir hafta başladı,hepimiz için..
Şükürler olsun..Bugünümüze,sağlığımıza bunları bilerek yaşamaya devam,Allah'ın izniyle..
   Peki hep şikayet ediyoruz?Birbirimizi anlamadığımızı düşünüyoruz.Ve bunu en sevdiklerimiz yapınca daha da kırılıyor,inciniyoruz.
    Sevdiklerimiz bizimle ilgilenmiyor..Yokmuşuz gibi davranıyor.
Acaba Tükenmişlik Sendromumu?
   Tek kalmak,sevdiğinin sesine bile tahammül edememek,evde oturmak,çok yemek yemek ya da hiç yememek...
   Bana soru sormayın,yormayın beni.Benden hep aldınız ne kaldı,geriye..
Benim dediğim olsun,sorgulama...
  Bu şikayetleri hepimiz çokca duyar olduk,değil mi?
İtiraf edelim,hepimiz de, ama az ama çok yaşıyoruz bunları.
   Önemli olan bu duyguların anlık olması ve dibe düşmemek ve o esnada derin bir nefis ve şükür etmek..
Ve sanırım tam da o sırada,kendimizi şu soruları sormamız gerekiyor?
   _Ben kimim ?
   _Ne istiyorum ?
   _Önceliklerim ne ?
   _En son ne zaman kendim için bir şey yaptım?
   _En son ne zaman sevdiğimi mutlu etmek için bir şey yaptım ?
  Bu sorular böyle uzar gider...
Önceliklerimizi belirledikten sonra,çevremizde ki,insanlarla olan davranışlarımızda da daha kararlı adımlar atarız.Hepimizde Bencillik var.Ancak bu ilk önce kendimize sonra sevdiğimiz insanlara zarar veriyoruz.
   Neden karşımızda ki insanın,''Mayınlı Bölgelerine''basmak için inat ediyoruz.
Hayatımızdan inatı,benciliği,sorumsuzluğu çıkaralım.
  Bu kötü huylar bizi esir almasına izin vermeyelim..
Sevdiklerimizden sevgiyi,iletişimi,sohbeti,ilgiyi eksik etmeyelim.
  Unutmayalım ki,bu duyguların esiri olursak,sevdiğimiz insanın anlık mutluluklarını,saf gülümsemesini kaçırırız
Gelin hep birlikte;Kadın_Erkek... Biz_Birey olarak hepimiz bugünden başlayalım..
   İsteklerimizi,çıtamızı daha ulaşılabilir yapalım.
Kendimiz'le barışalım,mutlu olalım ve bizim için önemli olan kişileri mutlu edelim.
   Anı kaçırmayacağımız,değerini bileceğimiz,başlangıçlarımız olsun.
                                  Hadi bunu sevdiğimiz insanın gözündeki ışığı görmek için yapalım..
Küçük renkli post_it ler de, güzel sözler yazalım...


 
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar