HAYATIN İÇİNDE HEPSİ VAR

Herkese kucak dolusu sevgiler..Geçen haftadan bu yana nazar değmesin içim kıpır kıpır tıpkı bir kaç ay öncesi gibi,hayırlara vesile olsun diyelim..
   Ohhhhh!!!Sevgililer Günü'de geçti gitti.Ne gerilenler,kasılanlar olmuştur.Ne telefon,mesaj bekleyenler.
Her ne kadar sevgililer gününe inanmasa da,sevgilisini mutlu edebilmek için cüzdanında,derinnn boşluklar açan insanlar olmuştur.Önemli olan sağlık,sevgi,saygı ve huzur..
    Turkcell reklamında olduğu gibi istersen ne mesafeler,ne anlaşmazlıklar sorun olmaz.Bahaneye gerek yok
Seviyorsan seversin ona göre davranırsın.Söz verirsen,tutarsın.Sessizlik,kavga gürültüye gerek yok.
  Adam gibi kendine yakışırcasına davranır herkes...
Birde insanlarımızın her konuda ders verme olayları var ya,offf offff
  Ohhhh nasılda haddini bildirdim.Ohhhhh şöyle yaptım,böyle yaptım.
Sorarım Tüm İslam Alemine,Allah bağışlayıcıdır,affedicidir.Bazı olayları sırf biz doğruyu öğrenelim ders çıkarım güzeli bulalım diye bizi sınarken.Siz kullar nasıl kendinizi bir şey zannederde havalar girersiniz
   Allah gönül gözü kapalı insanlarda korusun hepimizi.
O kadar çok gözlemliyorum ki,deyinmeden geçemedim.
  Bu arada lütfen 28 Şubat'a kadar iyi ya da kötü karar almayalım.Şu an neyin ne olduğunu belirleme zamanı
Unutmayalım ki,sakin olup doğru kararlar vermeliyiz.Çok iyi düşünmeli..Sevgililer ayrılabilir de.İlişkilerini resmiyete dökebilirler de.
   Ego'nun,hırsın,inadın olduğu yerde Gerçek Aşk olmaz.Asla inanmıyorum.Tatmin olmuyorum böyle olursa havada kalıyor.Seviyorsan,emimsen söz verir ve uygularsın. kaçmak.Kaçmak ne erkeğe ne kadına yakışmaz.
   Önümüzde Allahın izniyle güzel günler olduğunu umut ediyorum.
Ne sınavlardan  geçtik değil mi?Hepimizin hayatından ne insanlar çıktı..
 Sorguladınız mı,hiç?Bu insanlar benim hoş sohbetin için mi?Para alabilmek,kullanabilmek için mi bizimle
   Hımmm yoksa Kalitelere yere gittiğimiz için mi?
Hepimiz etrafımıza iyi bakalım.İnanın, insanlar insanları kötülüyor.Sonra hayatına devam ediyor.Tartışan tartıştığıyla kalıyor.
 Her lafa itibar etmeyin.Sınırınızı koyarken çok dikkatli olun.
Diyeceksiniz ki,çok mu canını acıttılar.Acıtmadılar...
  Çünkü kötü bir olay olunca benim de duygularım hislerim olduğu için tabii ki,etkileniyorum ancak Allah'a sığınıyorum.Dua ediyorum,şükür ediyorum.Ve bana gerçekten inanan güzel yürekli ailem ve dostlarımla yola Allah'ın izniyle devam ediyorum.
  Sonra son ses müzikkkkk :))))
Hadi bir örnek vereyimde anlayın.
  Geçen haftalarda,Sevgili Babama biri demiş ki, aslı beni aramıyor.
Canım babamın cevabı;Aslı boşu boşuna tepki vermez,susmaz ben kızımı çok iyi tanıyorum.Mutlaka bir şey yapmıştırsın.Adamdan da kolay kolay vazgeçmez bunuda unutma demiş.
   Dediğim bu işte !!!
Diyeceğim şu ki,İnsan sevdiği insanın neler yapı,yapmayacağını bilir.Güvenir ve yapıyorsa elbette bir sebebi var der.
  Olay bu mudur?
Evetttt kısa ve öz
   Bunlardan bahsettim çünkü,hayatta hep yemek,içmek,gezmek,gülmek yok.
Bende bunları yaşıyorum,yaşıyoruz..
  Kalan bizimledir.Giden zaten gidicidir
Bende bilmediğim geminin yolcusu olmam.Önümü görmem lazım o yüzden hep son ana kadar susarım.
  Ve diyeceğim şu ki;Aşk güzel şey.Vaktinde ve doğru insanla geldiği sürece!

 
   
 

Yorumlar

Popüler Yayınlar