SONBAHAR ESİNTİSİ

Kınalar yakıldı,nikahlar kıyıldı...Bir koşturmacadır gitti.Ne zor işler bunlar..Hiç kimseyi atlama,herkesi yedir
içir yine memnun olmazlar...bir çeşit eksik.Herkes farklı şeyin derdinde kimi gelen takıların,kimi pastanın
kaç kat olduğuyla,kimi de gelenlerin kıyafetleriyle..Hele samimi olmadığın ama hatır için çağırmak zorunda kaldığın negatif elektrik saçan insanların sahte ilgi,alakaları da cabası..
Şayet ben,sevdiğim ve benim mutluluğumdan mutlu olan insanlarla birlikte olmak isterim.O özel anda,keyifle
samimi,eğlenerek,çoşarak..Sadece bizim için gelsinler.Mutluluktan duygulansınlar,sevinsinler.
Hep mutlu olun bir yastıkta kocayın,yaşlanın desin gözleri ışıl ışıl.. Geçen hafta çok keyifli bir kır düğününe gittim.Sonbaharın tatlı serinliği,nehrin ışıltısı yeşille iç içe..Düğün sahiplerinin pozitif enerjisiyle.Herşey o kadar doğaldı ki,tam bir kır düğünü.Gayet sade ve şık.Ne sandalyeler süslüydü, ne de masalarda gereksiz objelervardı.Gelinle,damat birbirine çok yakışmıştı.Hep gülüyorlardı..gözlerinden belliydi mutlulukları...
 Ailelerle birlikte onlarda karşıladılar davetlileri,fotoğraflar çekildi.Herkes oturunca müzik eşliğinde giriş yaptılar.Hiç oturmadan dans ettiler..Çok güzel bir orkestra vardı...Kıyafetler saçlar abartısız tam olması gerektiği gibiydi.Bu arada gelin&damatla fotoğraf çekinirken rüzgar gelinin duvanı uçursun benim başıma kondursun.Evrenin bana işareti diyelim biz buna:)Bunun üzerine fotoğrafıda orada unutmamız da ikinci işaret bence ne dersiniz?          
 Eeeee bu kadar güzel işaretin devamında Bebek kırıntının brownisi iyi gider.Hizmeti,sunumu,devasal porsiyonları.Hep yemek yemiştim,tatlısını denememiştim.Browni yemek istedim,küçük atıştırmalık bekliyorum gecenin o saatinde beklentiyi küçük tuttum anlayacağınız.Aman tanrım rüya bu?O nasıl güzel bir sunum,nasıl güzel bir lezzet..bu lezzetin fotoğrafını paylaşamamanın büyük üzüntüsünü yaşıyorum.Malum yanımdaki zatı muhteremler yüzünden oldu suç onların..En kısa zamanda gidin ve deneyin.Sonrada bana dua edin:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar